فناوری اطلاعات

امکان حذف عکس از اسلاید در اینستاگرام فراهم شد

اینستاگرام از سال ۲۰۱۷ به کاربران امکان ارسال حداکثر ۱۰ عکس و ویدیو در یک پست را فراهم کرد اما با گذشت چهار سال، به تازگی امکان حذف یک عکس یا کلیپ ویدیویی در یک اسلاید را فراهم کرده است.

به گزارش فناوری برتر دیجیتال به نقل از ایسنا، آدام موسری، مدیر اینستاگرام در یکی از آپدیتهای ویدیویی هفتگی اخیرش به توصیح جزییات قابلیت جدید پرداخت.

کاربران می توانند برای حذف یک عکس یا کلیپ ویدیویی در یک اسلاید، ابتدا آیکن سه نقطه را زده و سپس گزینه ویرایش را انتخاب کنند. در مرحله بعد روی تصویر یا کلیپی که می خواهند حذف کنند، رفته و آیکن حذف را بزنند. به گفته موسری، این قابلیت در حال حاضر تنها برای iOS موجود است و بزودی برای اندروید عرضه می شود. وی اذعان کرد این قابلیت باید زودتر از این از سوی اینستاگرام عرضه می شد.

بر اساس گزارش انگجت، برای کاربرانی که در آمریکا زندگی می کنند، یک قابلیت جدید دیگر به نام Rage Shake فراهم شده است. با این قابلیت، اگر در هنگام استفاده از اینستاگرام کاربران با مشکلی روبرو شدند، می توانند گوشی خود را تکان دهند. با این عمل، رابط کاربری گزارش باگ اپلیکیشن ظاهر می شود. کاربران می توانند مشکل را به شرکت گزارش کنند. موسری گفت: این قابلیت به اینستاگرام کمک می کنند ایرادات خاصی که باید رفع شوند را در اولویت قرار دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا