تکنولوژی

اطلاعیه برگزاری دومین نشست سرمایه گذاری فناوری TIM 2020

دومین دوره “نشست سرمایه‌گذاری فناوری” در تاریخ 15 الی 16 بهمن ماه در محل پارک فناوری پردیس برگزار می گردد.

به گزارش البرز فاوا نیوز؛ نشست سرمایه گذاری فناوری یکی از رویدادهای گروه D8‌ است که دبیرخانه دائم آن در ایران و در محل پارک فناوری پردیس قرار دارد. اولین دوره این رویداد در سال 2017 به میزبانی ایران و در محل پارک فناوری پردیس برگزار گردیده که در آن بیش از 20 صندوق جسورانه و 200 نفر سرمایه گذار و سرمایه پذیر حوزه فناری حضور داشتند.

با توجه به فعالیت‌های موثر کشور ایران (پارک فناوری پردیس)‌ به عنوان دبیرخانه دائم این گروه از طرف سازمان D-8 مبلغ 20.000 یورو جهت برنامه‌های آتی این دبیرخانه در نظر گرفته شده است که یکی از این برنامه‌ها که در سال 2020 صورت می‌پذیرد برگزاری رویداد جایزه انتقال فناوری است که با هدف تشویق کشورهای اسلامی جهت انتقال فناوری، ترغیب همکاری فی‌مابین و همکاری‌های سازنده شرکت‌ها و سازمان‌ها صورت می‌پذیرد.

در حال حاضر بالغ بر 20 شرکت شامل، سرمایه گذاران، کارآفرینان و فرشتگان کسب و کار خارجی از 6 کشور (پاکستان، نیجریه، اتیوپی، بنگلادش، لبنان، و هند) جهت حضور در این نشست اعلام آمادگی کرده اند.

همچنین در این رویداد سرمایه گذاران تاثیرگذار داخلی از جمله؛ انجمن VC، صندوق نوآوری و شکوفایی، شرکت به پرداخت ملت، صندوق حمایت از صنایع الکترونیک و بالغ بر ۱۰۰ سرمایه گذار داخلی حضور خواهند داشت.

با توجه به برگزاری این نشست به صورت بین‌المللی و به زبان انگلیسی و حضور سرمایه گذاران و سرمایه پذیران از کشورهای مختلف فرصت مناسبی است برای شرکت‌های فناور، سرمایه گذاران و کار آفرینان داخلی که از تجربیات و فرصت‌های همکاری ایجاد شده در کشورهای مختلف آگاه شده و شبکه ارتباطی خود را گسترش دهند.

قسمت‌های مختلف برگزاری رویداد
1- پنل‌های تخصصی

در بخش ابتدایی نشست سه پنل تخصصی با موضوعات؛ سرمایه گذاری مشترک، تقریق سهام و بیمه سرمایه گذاری در نظر گرفته شده است. پنلیست ها و سخنرانان کلیدی حاضر در این بخش سرمایه گذاران و رؤسا و نمایندگان صندوق‌های جسورانه کشورهای نیجریه، هند، ترکیه، بنگلادش، مصر و ایران هستند.

2- داستان های استارتاپی

استارتاپ ها از کشورهای مختلف به بیان تجربیات خود با هدف تعامل و ارائه راه حل برای مسائل مشترک در زیست بوم فناوری و نوآوری کشورهای عضو می‌پردازند.

3- ارائه به سرمایه‌گذاران

در این بخش بیش از 30 شرکت فناور و استارتاپ داخلی و خارجی اعلام آمادگی جهت حضور و ارائه طرح‌ها و محصولات خود را نموده‌اند. در این بخش 6 استارتاپ هر کدام به مدت 8 دقیقه زمان دارند تا استارتاپ خود را جهت جذب سرمایه به سرمایه گذاران داخلی و خارجی معرفی ‌نماید.

4- معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری

در این بخش فرصت‌های سرمایه گذاری در حوزه فناوری 4 کشور ترکیه، نیجریه ، مصر و ایران ارائه می‌گردد که این بخش از مهمترین بخش‌هایی است که می‌تواند همرسانی میان سرمایه‌گذاران و سرمایه پذیران را ایجاد کند.

5- کارگاه های آموزشی

موازی با بخش‌های ارائه شده در نشست کارگاه هایی با موضوعات ارزش‌گذاری استارتاپ ها و روش‌های تأمین سرمایه شرکت‌های فناور و نوآور برای مخاطبان ایرانی این نشست برگزار می‌گردد.

6- جلسات B2B

در حاشیه این نشست جلسات B2B میان سرمایه گذاران داخلی و خارجی از یک طرف و شرکت‌های فناور و استارتاپ های حوزه فناوری از طرف دیگر برگزار می‌گردد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر به این آدرس مراجعه کنید و یا با شماره 76251224 تماس حاصل فرمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا