فناوری اطلاعات

استارت‌آپ‌ها با چالش‌های توسعه کسب و کار آشنا می شوند

کریدور خدمات فناوری ستاد نانو به منظور آشنا کردن تیم‌های فناور با چالش‌های توسعه کسب و کار نسبت به برگزاری دوره آموزشی با عنوان “مدرسه تابستانه بازگشت به آینده” اقدام کرده است.

به گزارش فناوری برتر دیجیتال به نقل از ستاد نانو،  رویداد آموزشی “مدرسه تابستانی بازگشت به آینده” برنامه‌ای است که از سوی کریدور خدمات فناوری و با همکاری یکی از شتابدهنده‌ها در قالب مجموعه کارگاه‌های آموزشی و عملیاتی برگزار می‌شود و طی آن اساتید و منتورهای با تجربه راهکارهای شناخت مهمترین و پرتکرارترین چالش‌های کسب و کارهای نوپا و روش‌های مواجهه با آنها را تبیین می‌کنند.

با شیوع کرونا بسیاری از کسب‌وکارها به خصوص شرکت‌های نوپا و استارت‌آپی، در شرایط سختی قرار گرفتند و یا حتی با شکست مواجه شدند و در این رویداد طی برگزاری ۲۶ کارگاه ۴ ساعته آنلاین، چالش‌های آینده کسب‌وکارها معرفی می‌شوند.

مجموعه کریدور خدمات فناوری تنها در سال ۹۹ به بیش از ۴۰۰۰ شرکت خلاق، دانش‌بنیان و نوآور، خدمات مشاوره کسب‌وکار ارائه داده است. طبق بررسی‌ها نقطه اشتراک اصلی بین آنها بی‌اطلاعی و عدم آشنایی با چالش‌های کسب‌وکار در دنیای واقعی بوده است.

شرکت کنندگان در این مدرسه تابستانه با راه‌اندازی، رشد و موفقیت هر کسب و کار یا استارت‌آپ را فرا می‌گیرند و آگاهی مناسبی از ادبیات کسب‌ وکار استارت‌آپی، شناخت شخصیت خود، تیم‌سازی، مسائل هم‌بنیانگذاران، مباحث حقوقی و مالکیت فکری، تدوین مدل و طرح کسب و کار مختص خودشان، شناخت و ارتباط با مشتریان، انجام اولین فروش واقعی، چگونگی رشد و Scale-Up کسب‌وکار نوپا و جذب سرمایه آشنا خواهند شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا