گیمویدئو

تریلر جدید بازی Hogwarts Legacy به گیم‌پلی آن می‌پردازند

استودیوی آوالانچ سافتور (Avalanche Software) به تازگی ویدیوهای جدیدی را از گیم‌پلی بازی اکشن و نقش‌آفرینی Hogwarts Legacy منتشر کرده‌ است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ این بازی به عنوان یکی از مورد انتظارترین آثار سال آینده، در دنیای فانتزی هاگوارتز از سری محبوب هری پاتر جریان خواهد داشت و در آن پس از ساخت شخصیت خود، به ماجراجویی خواهید پرداخت. بازی توسط کمپانی برادران وارنر عرضه می‌شود و طرفداران هری پاتر انتظارات زیادی از آن دارد. بازیکن می‌تواند ظاهر، خانه و جنسیت آواتار خود را انتخاب کند و لوازم جانبی مانند عینک را به ظاهر او اضافه کند. همچنین پیشرفت در بازی به بازیکن این امکان را می‌دهد که به جادوها، استعدادها و توانایی های مختلف دسترسی داشته باشد و آن‌ها را ارتقا دهد.

در تریلر اول، بازیکن در نقش دانش آموز مدرسه‌ی جادوگری هاگوارتز در اواخر دهه ۱۸۰۰، با جاروی خود بر فراز جهان باز بازی پرواز می‌کند. با پرواز بر فراز ارتفاعات اسکاتلند، بازیکن برای کاوش در دهکده‌ای فرود می‌آید که در آنجا فرصتی برای ملاقات با جادوگران مختلف فراهم می‌شود در عین حال در ماموریت‌هایی نیز می‌تواند شرکن کند.

در یکی دیگر از ویدیوها که تمرکز بیشتری بر مبارزات دارد، با پوشیدن ست لباس تزئینی Dark Arts، از جنگل ممنوعه عبور می‌کند و به سمت Dark Arts Battle Arena حرکت می‌کند. گفتنی است که مجموعه‌ی لوازم تزئینی دارک آرتز، موجود Thestral و Dark Arts Battle Arena به طور انحصاری در نسخه‌ی دلوکس ادیشن یا با خریدهای درون برنامه‌ای در دسترس هستند. در ادامه بازیکن بلافاصله یک طلسم را اجرا می‌کند که نوار سلامتی دشمن را خالی می‌کند. همچنین به نظر می‌رسد که آیتم‌هایی مانند معجون‌ها و گیاهان را می‌توان به نبرد برد تا به شکست دشمنان کمک کند.

در ویدیوهای پایانی، بازیکن از اتاق Room of Requirement بازدید می‌کند. کل این فضا را می‌توان شخصی‌سازی کرد و معماری آن را نیز می‌توان تغییر داد. در ادامه بازیکن به سمت Vivarium که در آن از جانوران مراقبت می‌شود، می‌رود. با نوازش و غذا دادن به یک جانور، آن‌ها مواد جادویی مورد نیاز به بازیکن می‌دهند.

بازی Hogwarts Legacy در تاریخ ۱۰ فوریه ۲۰۲۳ (۲۱ بهمن ۱۴۰۱) برای پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. این اثر همچنین در تاریخ ۴ آپریل ۲۰۲۳ (۱۵ فروردین ۱۴۰۲) برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و در تاریخ ۲۵ جولای سال آینده (۳ مرداد ۱۴۰۲) برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلرهای منتشر شده را مشاهده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا