فناوری اطلاعات

کاربران پلتفرم های داخلی رو به افزایش است

وزیر ارتباطات با اشاره به افزایشی بودن تعداد کاربران پلتفرم های داخلی گفت: حدود 70 درصد کسب و کارها، کالا محور هستند که عمده آنها از طریق پست اقدام به ارسال کالاهای خود می کنند که آمارها حاکیست که حجم مرسولات و درآمد شرکت ملی پست، نسبت به شهریور ماه افزایش پیدا کرده است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات،  عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه برگزاری هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین آمار کاربران پلتفرم های داخلی گفت: هم اکنون میزان کاربران فعال ماهانه ایتا به 21 میلیون، بله به 14.5 و روبیکا به 38 میلیون رسیده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد کاربران پلتفرم های داخلی رو به افزایش است، افزود: ما در وزارت ارتباطات تمام تلاش خود را برای خدمات دهی مناسب پلتفرم های داخلی انجام می دهیم.

زارع پور با بیان اینکه یکی از شاخص هایی که وضعیت کسب و کارهای اینترنتی را نشان می دهد، میزان ترافیک مرسولات شرکت ملی پست است، تصریح کرد: چیزی حدود 70 درصد کسب و کارها، کالا محور هستند که عمده آنها از طریق پست اقدام به ارسال کالاهای خود می کنند که آمارها حاکیست که حجم مرسولات و هم درآمد شرکت ملی پست نسبت به شهریور ماه افزایش پیدا کرده است.

وزیر ارتباطات با اشاره به کاهش تعداد مرسولات پستی در مهرماه گذشته، توضیح داد: بعد از افت میزان ترافیک مرسولات پستی در مهر ماه، این میزان در ماه های بعدی افزایش پیدا کرد بطوریکه در بهمن ماه حجم مرسولات و میزان درآمد شرکت ملی پست نسبت به شهریور نیز بیشتر شده است که این نشان می دهد حداقل کسب و کارهای کالا محور مسیر خودشان را پیدا کرده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا