موبایل

حالت شب سخت افزاری برای سری Galaxy S11 سامسونگ

البرز فاوا نیوز؛ اخیراً در نشست ثبت مالکیت معنوی اتحادیه اروپا (EUIPO) با سامسونگ، یک دوربین با سنسور جدید با نام “Bright Night” ثبت شده می باشد که قابل استفاده در تبلت ها و گوشی های هوشمند می باشد.

جزئیات ثبت این دوربین جدید با حالت شب مخصوص

قبل تر نیز شاهد استفاده ی نرم افزار دوربین های  Galaxy S10 و Note 10 از حالتی با همین نام بوده ایم، اما اینطور که بنظر می رسد سامسونگ قصد استفاده ی سخت افزاری از این ویژگی در میان دوربین های Galaxy S11 و +S11 را دارد.
همانطور که از قبلاً می دانیم این پرچمدار سال 2020 سامسونگ از پنچ دوربین بهره می برد که تا اینجا می دانیم شامل یک سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی، یک سنسور با لنز پریسکوپی با زوم 5 برابری و حالا یک سنسور مجهز به حالت شب خواهد بود.

آرم تجاری ثبت شده ی سامسونگ روی سنسور جدید “Bright Night” برای سری S11 معلوم می کنند که همه ی مدل های این سری قادر به فیلم برداری 8K هستند. همچنین حالت های نمایش جدید در عکاسی، Night Hyperlapse (برای کاهش نویز عکس ها در شب)، Single Take Photo و عکاسی پانورامای عمودی با کد بتای S11 فاش شده می باشند.
پس باید شاهد تغییراتی اساسی در بخش دوربین اسمارت فون های سال آینده ی این کمپانی مخصوصاً پرچمدار ابتدای سال آن، سری Galaxy S11 باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا