موبایل

گوگل به کاربران پیکسل از طریق Google Pay پول پرداخت می کند !

گوگل به‌خاطر فناوری و خدمات نوآورانه‌اش معروف است، اما اگر ناگهان شروع به پرداخت پول کنند، چه؟ این یک فکر جذاب است، اما یک استراتژی تجاری واقعی نیست.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیزموچاینا؛ با این حال، برخی از کاربران پیکسل در ساب ردیت r/GooglePixel گزارش داده‌اند که پرداخت‌های غیرمنتظره‌ای از Google دریافت کرده‌اند که از چند دلار تا بیش از 1000 دلار متغیر است.

اعلان‌ها ادعا می‌کردند که پرداخت‌ها پاداشی برای «آزمایش آزمایشی» تجربه حواله Google Pay است، به معنای آزمایش ویژگی‌ها یا خدمات جدید شرکت. گوگل لوگوی گوگل اگرچه ممکن است درست به نظر برسد، اما برخی از کاربران خوش شانس Pixel پول نقد را در حساب های Google Pay خود کشف کرده اند.

میشال رحمان، روزنامه‌نگار فناوری یکی از دریافت‌کنندگان تصادفی آن بود که توییت کرد: «اوه، به نظر می‌رسد Google Pay در حال حاضر به طور تصادفی به کاربران پول رایگان می‌دهد. من به‌تازگی Google Pay را باز کردم و دیدم که ۴۶ دلار «پاداش» دارم که «برای آزمایش تجربه حواله Google Pay» دریافت کردم.» واریز‌های غیرمنتظره نقدی، کاربران را متعجب کرده است که Google چقدر پرداخت کرده است و چند نفر به‌طور تصادفی انتخاب شده‌اند.

اگرچه ایده ارائه پول توسط گوگل بعید به نظر می رسد، اما به نظر می رسد این شرکت هیچ تلاشی برای بازیابی پرداخت های تصادفی انجام نداده است. گوگل در ایمیلی به گیرندگان، از اعتبار ناخواسته عذرخواهی کرد، اما اظهار داشت: «اگر ما نتوانستیم اعتبار را برگردانیم، این پول متعلق به شماست که نگه دارید. هیچ اقدام دیگری لازم نیست.» مشخص نیست که پرداخت‌ها تا چه زمانی ادامه می‌یابد یا چند کاربر آن‌ها را دریافت خواهند کرد، اما در حال حاضر، برخی از دارندگان پیکسل از سود غیرمنتظره‌ای برخوردار هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا