گیم

پردرآمدترین بازی‌های موبایل ۲۰۲۱

طبق جدیدترین گزارش‌های منتشر شده، گنشین ایمپکت و پابجی جزو برترین بازی‌های موبایلی پردرآمد در سال ۲۰۲۱ هستند. از طرفی گزارش وضعیت کسب درآمد از بازی‌های موبایلی در سال ۲۰۲۲ نیز، حذف تبلیغات، بازی‌های سرویس محور و بتل پس‌ها را از رایج‌ترین راه‌های درآمدزایی نام برده است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ طبق آمار اخیر، همچنین مشخص شده که گنشین ایمپکت به پردرآمدترین بازی موبایل در ماه سپتامبر ۲۰۲۱ تبدیل شده و محبوب‌ترین بازی بتل رویال موبایلی یعنی پابجی را پس از دو ماه صدرنشینی پشت سر گذاشته است. این بازی که در ماه سپتامبر سال گذشته منتشر شد، تاکنون توانسته به یکی از موفق‌ترین بازی‌های پلتفرم موبایل تبدیل شود.

این اثر حتی با شکست دادن پوگمون گو، طی ۶ ماه پس از انتشار به درآمد ۱ میلیاردی رسید.بازی Honor Of Kings از کمپانی تنسنت نیز در جایگاه دوم قرار گرفت. در حال حاضر، این بازی با کسب درآمد کلی ۱۰ میلیاردی به نقطه عطف خوبی از نظر مالی دست پیدا کرده است و در واقع پس از پابجی، اثر ذکر شده موفق‌ترین بازی تنسنت محسوب می‌شود. در ادامه می‌توانید پردرآمدترین بازی‌های موبایل را در سال ۲۰۲۱ مشاهده کنید.

محبوبیت فزاینده‌ی بازی های موبایلی با توجه به این که آن‌ها در ماه سپتامبر شاهد افزایش ۱۱ درصدی درآمد بوده‌اند، کاملا مشهود است. بازیکنان در سراسر جهان ۷.۳ میلیارد دلار را صرف بازی‌ها کرده‌اند و از این حیث، کاربران ایالات متحده ۲۸ درصد از هزینه‌های انجام شده را به خود اختصاص داده‌اند. در ادامه بازی Harry Potter: Magic Awakened جایگاه چهارم را از آن خود کرده است. این بازی از زمان عرضه در چین در ۹ سپتامبر ۲۰۲۱، تاکنون ۲.۸ میلیون بار دانلود شده است و توانسته به صورت کلی ۲۲.۷ میلیون دلار درآمد کسب کند. در ادامه پردرآمدترین بازی‌های موبایل در ماه سپتامبر ۲۰۲۱ آمده است.

پردرآمدترین بازی‌های موبایل ۲۰۲۱

در ادامه گفته شده که ویژگی حذف تبلیغات، درآمد ۹۰ درصد از بازی‌های کژوال موجود در بازار را تشکیل می‌دهد. به عنوان مثال بازی Yahtzee with Buddies با ویژگی حذف تبلیغات، موفق‌ترین بازی کژوال در جهان بود و سال گذشته ۱۱۳ میلیون دلار درآمد داشت.

گفتنی است که پابجی موبایل اخیرا شاهد افزایش تعداد هکرها بوده و حتی به تازگی کانال رسمی یوتیوب PUBG Mobile Esports نیز هک شده است. این امر باعث ایجاد ناامیدی در بین بازیکنان شده و بسیاری از آن‌ها را به سمت بازی‌های جدیدی مانند Genshin Impact سوق داده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا