فناوری اطلاعاتتکنولوژی

بهترین دستگاه‌ها، برنامه‌ها و هشدارهای ایمنی شخصی

گوشی هوشمند شما می تواند در موقعیت های واقعا خطرناک به شما کمک کند. در اینجا چند گزینه برای بررسی وجود دارد.

فناوری شخصی می تواند نقشی حیاتی در کمک به ایمن ماندن شما در حین راه رفتن به تنهایی ایفا کند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از WIRED؛به عنوان یک زن در یک حالت ترس دائمی، من همیشه به این فکر کرده ام که چرا نمی توانید فقط برای 911 پیامک ارسال کنید، در حالی که نیاز دارید گسسته باشید. اکنون می توانید با کمک برنامه ها و ابزارهای پوشیدنی تخصصی.

از سنین جوانی، بسیاری از زنان زندگی خود را بر این مبنا قرار می دهند که از دنیای بد بزرگ در امان بمانند. تنها جایی نرو هرگز نوشیدنی را بدون مراقبت رها نکنید. صندلی‌های عقب خودروی خود را بررسی کنید و بلافاصله پس از سوار شدن درهای خود را قفل کنید. این تمرکز بر مسئولیت شخصی، مسئولیت کسانی را که آسیب می‌رسانند نادیده می‌گیرد و فرض می‌کند که دیگران در نزدیکی ممکن است نتوانند (یا مایل به) کمک کنند. بخش مهمی از گفتگو در مورد ایمنی شخصی بسیاری از ما هنوز احساس می‌کنیم که باید مراقب خود باشیم یا برای محافظت از خود در موقعیت‌های بالقوه تهدیدآمیز، هک‌هایی ارائه کرده‌ایم.

من از کارکنان و دوستان WIRED پرسیدم که برای محافظت از خود در موقعیت‌های سخت چه می‌کنند، و طیف وسیعی از پاسخ‌ها را دریافت کردم. مردم همه چیز را توصیه می‌کنند، از راه رفتن با کلیدهایی که بین انگشتانشان گرفته می‌شود، در صورت نیاز به مبارزه با کسی، حمل چاقوهای جیبی و اسپری فلفل گرفته تا صحبت کردن با تلفن با یک دوست تا زمانی که در امان باشند. اما به‌عنوان نویسندگان فناوری، تیم Gear به این فکر می‌کرد که آیا چیزی بهتر از این وجود دارد، راهی برای این همه فناوری که ما قبلاً با خود حمل می‌کنیم – تلفن‌هایمان، ساعت‌های هوشمندمان – برای کمک کردن.

ما عملکردهای داخلی تلفن هوشمند، برنامه‌های شخص ثالث، جواهرات متصل به اینترنت و سایر پوشیدنی‌های طراحی شده را آزمایش کرده‌ایم تا در صورت نیاز با کمک شما در تماس باشید. هیچ یک از این محصولات راه حل جامعی برای هر سناریو ارائه نمی دهند، اما هر کدام نوعی محافظت را ارائه می دهند. در برخی از مناطق، حمل سلاح مخفی مانند چاقو یا اسپری فلفل غیرقانونی است و استفاده از آن چیزها می تواند شما را در معرض خطر بیشتری قرار دهد. بنابراین روش‌هایی که در اینجا برجسته می‌کنیم، جایگزینی برای زدن سلاح هستند. و بیشتر محصولات می‌توانند نیاز شما به کمک را بدون نیاز به صحبت با کسی نشان دهند، بنابراین لازم نیست شماره‌ای بگیرید یا نگرانی خود را با صدای بلند در زمانی که انجام این کار برای شما خطرناک است، بیان کنید.

ما با در نظر گرفتن فراگیری به آزمایش خود نزدیک شدیم و اذعان داشتیم که گروه‌های مختلف ممکن است نیازهای ایمنی شخصی متفاوتی داشته باشند یا در موقعیت‌هایی که دیگران چنین نیازی ندارند احساس آسیب‌پذیری کنند. در حالی که فکر می کنیم زنان، رنگین پوستان و اعضای جامعه LGBTQ+ از برخی از این محصولات بیشترین بهره را خواهند برد، مردان سیسجنسیتی مستقیم نیز در معرض خطر خشونت قرار دارند، حتی اگر همان هشدارهای ما را نشنوند.

ویژگی های ایمنی داخلی اپل واچ از مدلی به مدل دیگر متفاوت است. همیشه قبل از نیاز احتمالی با این ویژگی ها آشنا شوید.

قبل از اینکه دست به کار شوید و روی یکی از این محصولات ایمنی شخصی سرمایه گذاری کنید یا کاملاً به یک نرم افزار متکی شوید، در اینجا چند دستورالعمل کلی وجود دارد که باید دنبال کنید:

  1. اول تستش کن اگر اولین باری که از آن در شرایطی پرتنش یا وحشت زده استفاده می‌کنید، یک دستگاه جدید پیچیده هیچ سودی برای شما نخواهد داشت. به محض جعبه گشایی محصول یا نصب برنامه، باید مراحل آزمایشی تنظیم آلارم، ارسال موقعیت مکانی خود به دوست یا فعال کردن هر نوع ویژگی SOS در محصول را انجام دهید.
  2. حرف بزن حرف بزن حرف بزن تا آخرین نقطه، اگر محصولی که از آن استفاده می‌کنید قول می‌دهد که شما را به خدمات اضطراری متصل کند، این کار را خشک کنید. (اکثر شرکت‌ها برای اجرای آزمایشی حساب می‌کنند. فقط مطمئن شوید که تماس را تکمیل کرده و به سرویس اطلاع دهید که مشکلی ندارید.) و اگر دوستان خاصی را به‌عنوان مخاطبین اضطراری در یک برنامه فهرست کرده‌اید، به دوستان خود اطلاع دهید و مطمئن شوید. آنها همچنین می دانند وقتی به آنها هشدار داده می شود چه کاری انجام دهند.
  3. آن را آماده کنید. از هر نوع محصولی که استفاده می کنید، فقط در صورتی کار می کند که به سرعت در دسترس باشد. اگر متوجه شدید که در حال دویدن انفرادی، پیاده روی به تنهایی در خانه در شب، یا گشت و گذار در یک پارکینگ تاریک هستید، دستگاه خود را در دست داشته باشید. همیشه وقت نخواهید داشت کیفتان را بگردید.
  4. هوشیار باشید اجازه ندهید که نوید فناوری شما را در بی‌حوصلگی نگه دارد. دو اصل کلیدی آموزش دفاع شخصی، آگاهی از محیط اطراف و اعتماد به غرایز است.
  5. و به یاد داشته باشید…حتی بهترین محصول نیز بی‌خطر نیست. باتری تلفن شما ممکن است از بین برود یا ممکن است تلفن به سرقت برود. دستگاه‌هایی که به داده‌ها یا سیگنال‌های Wi-Fi متکی هستند، اگر خارج از محدوده باشید، بی‌فایده هستند. خدمات ردیابی موقعیت مکانی می تواند توسط شرکای متجاوز علیه شما استفاده شود. برنامه‌ها ممکن است مکان و مخاطبین شما را در سرورهای خود ذخیره کنند، به این معنی که ممکن است برای استفاده از برخی از آنها کمی حریم خصوصی را رد و بدل کنید. مکان خود را فقط با افرادی به اشتراک بگذارید که کاملاً به آنها اعتماد دارید تا از آن علیه شما استفاده نکنند، یا کسانی که شما و الگوهای شما را به اندازه کافی می شناسند که وقتی در یک جلسه گیر کرده اید یا چرت می زنید، واکنش بیش از حد نشان ندهند و پلیس را به محل شما اعزام نکنند. .

ویژگی‌های ایمنی که تلفن شما از قبل دارد

 

برنامه هایی که از قبل روی تلفن شما نصب شده اند می توانند برای ایمن نگه داشتن شما استفاده شوند.

تلفن هوشمند شما حداقل دو ویژگی ایمنی داخلی دارد که بدون نیاز به دانلود یا خرید چیز اضافی کار می کنند: اشتراک گذاری موقعیت مکانی و تماس اضطراری. برای استفاده از این ویژگی های ایمنی داخلی در تلفن خود، این دستورالعمل ها را دنبال کنید:

  1. آیفون:اگر آیفون دارید، می‌توانید با رفتن به کارت تماس و انتخاب Send My Current Location یا Share My Location، موقعیت مکانی خود را با سایر کاربران آیفون به اشتراک بگذارید. با دومی، می توانید یک چارچوب زمانی انتخاب کنید: به طور نامحدود، تا پایان روز، یا برای یک ساعت. آیفون ها همچنین دارای قابلیت تماس اضطراری هستند که با نگه داشتن دکمه پاور و یکی از دکمه های تنظیم صدا فعال می شود. می توانید نوار لغزنده SOS را برای یک تماس فوری بکشید یا دکمه ها را نگه دارید تا به طور خودکار با 911 تماس بگیرید، که پس از یک شمارش معکوس پنج ثانیه اتفاق می افتد.
  2. Android (اکثر گوشی‌های دیگر):می‌توانید با انتخاب اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی در زیر نماد حساب خود در بالا سمت راست، از Google Maps برای به اشتراک گذاشتن موقعیت مکانی خود با دوستان خود استفاده کنید (در برنامه آیفون، این مورد را در منوی سمت چپ بالا پیدا خواهید کرد). برخلاف آیفون نسبتاً یکنواخت، تلفن‌های اندرویدی، از جمله دستگاه‌های گلکسی سامسونگ، در اندازه‌ها و شکل‌های مختلف عرضه می‌شوند و به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار اندروید را در زمان‌های مختلف دریافت می‌کنند، اما اگر یک تلفن اندرویدی از چند سال اخیر دارید، باید به نوعی تماس اضطراری داشته باشد. سیستم. اکنون، قبل از اینکه به آن نیاز داشته باشید، آن را بررسی کنید.

تقریباً همه تلفن‌های هوشمند اکنون ویژگی تماس اضطراری را از صفحه قفل ارائه می‌کنند، بنابراین می‌توانید بدون نیاز به باز کردن قفل تلفن خود با 911 تماس بگیرید. اگر سرویس یا سیم کارت ندارید، تماس با 911 نیز باید در اکثر تلفن‌های هوشمند کار کند، البته تا زمانی که به اندازه کافی به سیگنال تلفن همراه نزدیک هستید، چه شرکت مخابراتی بی‌سیم خود یا دیگری. این شبیه به این است که چگونه می توانید از یک تلفن برای تماس با 911 استفاده کنید بدون اینکه به آن غذا بدهید.

نقطه ضعف آشکار تکیه بر تلفن هوشمند شما این است که اگر گوشی هوشمند خاموش شود یا خاموش شود، نمی توانید هیچ تماس تلفنی برقرار کنید یا موقعیت مکانی خود را با یک مخاطب مورد اعتماد به اشتراک بگذارید. بنابراین اگر متوجه شدید باتری شما کم است و احساس می کنید ممکن است در خطر باشید، باید سریعاً مکان فعلی خود را ارسال کنید تا مخاطب مورد اعتماد شما نقطه شروعی داشته باشد. اگر ترجیح می‌دهید از ردیابی مداوم استفاده نکنید، می‌توانید به یک دوست مورد اعتماد عکسی از نقشه‌ای که استفاده می‌کنید پیامک کنید، مثلاً اگر برای پیاده‌روی انفرادی بیرون می‌روید. اگر به مقصد خود نرسیدید، دوستان یا مقامات حداقل می توانند سعی کنند قدم های شما را ردیابی کنند.

یک برنامه ایمنی عمومی عالی (رایگان).

نور ظهر

 

بهترین برنامه‌های ایمنی برای استفاده در موقعیت‌های وحشت‌زده ساده هستند، و Noonlight تا جایی که می‌توانید ساده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که اگر احساس ناامنی کردید انگشت خود را روی دکمه روی صفحه فشار دهید. بعد از اینکه انگشت خود را رها کردید، برنامه 10 ثانیه منتظر می ماند تا شما یک شماره پین ​​را وارد کنید، در صورتی که زنگ هشدار اشتباه باشد. اگر پین خود را وارد نکنید، Noonlight ابتدا سعی می کند از طریق تلفن با شما تماس بگیرد و اگر به تماس پاسخ ندهید، شرکت سپس با مقامات محلی تماس گرفته و آنها را به محل شما هدایت می کند.

این برای هر دو iOS و Android در دسترس است و نسخه رایگان شامل بیش از حد کافی ویژگی برای اکثر کاربران است. به خصوص نسخه iOS دارای دو ویژگی رایگان اضافی است که من آنها را دوست دارم: Timeline و Safety Network. جدول زمانی شما می‌تواند با جزئیات مربوط به فعالیت‌های شما پر شود، مانند اینکه با چه کسی و کجا به یک قرار Tinder می‌روید. حتی می توانید یک عکس از نمایه آنها اضافه کنید. همچنین می‌توانید مشخص کنید که آیا کاری غیرعادی از برنامه معمول خود انجام می‌دهید، مانند نشستن در خانه، تا دیروقت کار کردن، یا سفر به مکان جدید. اگر دکمه Noonlight را فعال کنید، جدول زمانی شما به همراه موقعیت مکانی شما به مقامات ارسال می شود.

وقتی مخاطبینی را به شبکه ایمنی برنامه اضافه می‌کنید، این افراد می‌توانند شما را بررسی کنند و کمک محلی را به آخرین مکان شناخته شده شما ارسال کنند. و مخاطبین شما نیازی به دانلود برنامه Noonlight ندارند. آنها می توانند به تمام اطلاعات مربوطه در وب سایت شرکت دسترسی داشته باشند.

اگر با 5 یا 10 دلار در ماه مشترک شوید ، می‌توانید Noonlight را به برنامه‌هایی مانند Uber، Lyft و Tinder متصل کنید (می‌توانید به طور خودکار نمایه تاریخ خود را به جدول زمانی ذکر شده در بالا اضافه کنید)، یا یک دستیار صوتی را متصل کنید. Wyze، یکی از برندهای محبوب خانه هوشمند ما ، با Noonlight نیز کار می کند.

 واقعیت غم انگیز این است که برخی از افراد ممکن است احساس کنند که نیاز به حمایت پلیس دارند و ممکن است نخواهند با مقامات تماس بگیرند. ما پیشنهاداتی را در زیر برای برنامه‌ها و دستگاه‌هایی که در مواقع اضطراری فقط با دوستان از پیش تعیین‌شده‌تان تماس می‌گیرند، و همچنین برنامه‌ای که تعاملات با پلیس را ثبت می‌کند، قرار داده‌ایم.

یک برنامه در حال اجرا برای به اشتراک گذاشتن موقعیت مکانی خود با دوستان

استراوا

 

Strava بیشتر برای دوچرخه سواری و تمرینات دویدن استفاده می شود، اما برخی از ویژگی های ایمنی مفید نیز دارد.

حتی بیرون رفتن برای دویدن انفرادی می تواند شما را در برابر موقعیت های بالقوه خطرناک، به ویژه برای زنان آسیب پذیر کند. برنامه Strava ممکن است کمک کند.

Strava یک شبکه اجتماعی برای تمرین است که بیشتر برای ضبط دوچرخه سواری یا دویدن طولانی استفاده می شود و حتی ممکن است برنامه ای باشد که قبلاً از آن استفاده می کنید. Strava دارای یک ویژگی مفید به نام Beacon است که مکان واقعی شما را با هرکسی که انتخاب می کنید به اشتراک می گذارد، به همراه زمان شروع فعالیت، مدت زمان فعال بودن و درصد باتری گوشی شما. اگر با دوست منتخب خود یک زمان ثبت نام تنظیم کنید، آنها متوجه خواهند شد که چه زمانی باید نگران شوند. سپس می توانند نقشه GPS شما را با پلیس به اشتراک بگذارند.

Beacon اکنون در برنامه تلفن همراه رایگان است (قبلاً تنها بخشی از نسخه پریمیوم Strava بود)، اما اگر می‌خواهید از آن در سایر دستگاه‌های متصل استفاده کنید، باید 5 دلار در ماه بپردازید.

برنامه ای برای هشدار دادن به دوستان یا پلیس 

ایمنی شخصی سابر

 

اگر تا به حال به اسپری فلفل نگاه کرده باشید، ممکن است با نام سابر آشنا باشید. این شرکت فهرست بلندبالایی از اسپری های درجه پلیس و سایر وسایل ایمنی تهیه می کند. اما این برند با مدرسان و برنامه‌های معتبر در دسترس ، ایمنی را نیز آموزش می‌دهد. همچنین دارای یک برنامه است که در صورت نیاز به شما کمک می کند.

اگر می‌خواهید فقط به مخاطبین مورد اعتماد هشدار دهید، یا 5 دلار در ماه برای اضافه کردن دسترسی پلیس (Sabre برای این کار با Noonlight همکاری می‌کند، این برنامه رایگان است). در برنامه، نام و شماره مخاطب خود را اضافه می‌کنید و تنها کاری که آنها باید انجام دهند این است که آن را از طریق پیوندی که برایشان پیامک ارسال می‌شود تأیید کنند. آنها مجبور نیستند برنامه را دانلود کنند. در صفحه اصلی، باید موقعیت مکانی خود را روی نقشه و یک علامت تعجب قرمز رنگ در پایین ببینید. با کلیک بر روی آن علامت تعجب شما را به دکمه وحشت خود می برد. پس از فشار دادن آن، مخاطب مورد اعتماد شما پیوندی به مکان شما دریافت می کند. اگر هزینه اشتراک را پرداخت کرده باشید، به مقامات آن مکان نیز هشدار می دهد. از آنجا، می‌توانید خود را ایمن علامت‌گذاری کنید یا اعلام کنید که زنگ هشدار اشتباه بوده است – هر دو برای تأیید به یک شماره پین ​​نیاز دارند، و مخاطب شما نیز از این وضعیت مطلع می‌شود (اگرچه همچنان می‌تواند موقعیت مکانی شما را مشاهده کند).

تبلیغات

برنامه Sabre’s Personal Safety را می توان به تنهایی یا همراه با اسپری فلفل هوشمند آن استفاده کرد . اگر اسپری را به برنامه وصل کنید، به مخاطبین یا مقامات محلی هنگام استقرار هشدار می دهد. اما همانطور که قبلاً گفتیم، قوانین پیچیده هستند و اسپری فلفل بهترین انتخاب برای همه یا هر موقعیتی نیست. (اگر آن را دریافت کردید، لطفا از قوطی تمرین استفاده کنید.)

اپلیکیشنی برای ضبط پلیس

دادگستری موبایل

می‌تواند برای ضبط تعاملات خود با مجریان قانون یا ثبت هرگونه تعامل پلیسی که شاهد آن هستید استفاده شود.

قتل جورج فلوید، برونا تیلور، داونته رایت، ماخیا برایانت، و بسیاری دیگر تنها نشان داده است که برای بسیاری از آمریکایی‌ها – به‌ویژه سیاه‌پوستان آمریکایی – خطر آسیب‌دیدگی توسط پلیس وجود دارد. حتی پیش‌فرض کردن برنامه‌هایی که قول می‌دهند «تماس با مقامات» زمانی که شما در معرض خطر هستید، امتیاز خاصی را در نظر می‌گیرد: این بدان معناست که تجربه شما به گونه‌ای است که فکر می‌کنید مقامات از شما محافظت خواهند کرد، نه آسیبی به شما. اما همانطور که می دانیم، این تجربه همه نیست.

اینجاست که اپلیکیشنی مانند Mobile Justice ممکن است مفید باشد. این برنامه تعامل شما با پلیس را ضبط می کند، ویدیو را به مخاطبین انتخابی شما و بخش محلی ACLU شما پخش می کند. اگر احساس می‌کنید حقوق شما در طول تعامل نقض شده است، می‌توانید گزارش حادثه را با اطلاعات مکان، نام آژانس پلیس درگیر، و توضیح دقیق آنچه اتفاق افتاده را برای ACLU تکمیل کنید. برای کارکرد برنامه به سرویس تلفن همراه یا Wi-Fi نیاز دارید، اما می‌توانید در تلفن خود ضبط کنید و در صورت نیاز بعداً گزارش حادثه ارسال کنید. برنامه Mobile Justice فقط برای افرادی نیست که تحت فشار قرار می گیرند یا با زور غیرضروری با آنها رفتار می شود. دیگران می توانند از این برنامه برای ضبط حوادثی که شاهد آن هستند استفاده کنند.

ما می دانیم که این یک راه حل کامل نیست، و حتی گرفتن شواهد ویدیویی ملموس لزوماً به این معنی نیست که یک شهروند محافظت می شود یا در صورت آسیب رساندن به عدالت، عدالت اجرا می شود. اما شما به خوبی از حقوق خود برای ثبت تعاملات با مجری قانون برخوردار هستید. همانطور که در بخش حقوق برنامه ذکر شده است، افسران نمی توانند فیلم را مشاهده یا حذف کنند یا گوشی شما را بدون حکم مصادره کنند. و درخواست از شما برای توقف ضبط، حقوق متمم اول شما را نقض می کند. اشخاص ثالث می توانند به طور قانونی تعاملات با پلیس و شخص دیگری را ثبت کنند، به شرطی که در آنچه اتفاق می افتد دخالت نکنند یا مانع از حرکت افسران نشوند.

اطلاعات مفیدتری در برنامه در مورد حقوق شما در شرایط مختلف وجود دارد، چه توسط پلیس متوقف شوید یا در یک اعتراض شرکت کنید، و همچنین هشدارهایی از ACLU محلی شما.

این برنامه می تواند به آدرس های ذخیره شده شما کمک بفرستد

نجات

 

علاوه بر پلیس، Rescu شامل گزینه‌هایی برای اعزام سریع آتش نشانی یا آمبولانس می‌شود، بنابراین لازم نیست نگران صحبت کردن در مورد یک حادثه با اپراتور قبل از هشدار تیم مناسب باشید. این ویژگی خوب دیگری نیز دارد: می‌توانید به چهار آدرس ذخیره‌شده کمک بفرستید، حتی اگر آنجا نباشید—بنابراین اگر خارج از شهر هستید و دوربین امنیتی‌تان کسی را در کمین می‌بیند یا در خانه یک والدین سالخورده در خارج از خانه شرایط اضطراری وجود دارد. در منطقه شما، لازم نیست دقیقا متوجه شوید که با کدام بخش تماس بگیرید، زمانی که از قبل وحشت دارید.

اینجا هیچ سطح رایگانی وجود ندارد. اشتراک 7 دلاری در ماه مانند سایر برنامه‌های موجود در این لیست دارای GPS نیست. در عوض، فقط به آدرس هایی که ذخیره کرده اید دسترسی خواهید داشت. ردیف 10 دلاری Prime شامل آن آدرس‌ها، به علاوه امکان ارسال کمک به هر جایی که از GPS استفاده می‌کنید، می‌شود. هنگامی که واقعاً یک هشدار در برنامه ارسال کردید، می‌توانید در صورت نیاز به تماس یا چت نیز تغییر دهید.

برنامه به طور خودکار در اولین روز پس از دانلود در حالت تست قرار می گیرد، بنابراین می توانید بدون تماس با کسی به استفاده از همه ویژگی ها عادت کنید. اگر می‌خواهید خود را به‌روزرسانی کنید یا نحوه استفاده از آن را به شخص دیگری نشان دهید، می‌توانید آن را در هر زمان از منوی اصلی به حالت آزمایشی برگردانید.

یک برنامه از ADT

SoSecure

 

پوشیدنی‌های InvisaWear زیر با ADT کار می‌کنند، اما شرکت امنیت خانه برنامه مستقل خود را نیز دارد.

ردیف رایگان برای شما یک دکمه SOS دریافت می کند، که در آن می توانید یک هشدار را فعال کنید—اگر ADT نتواند از طریق تلفن به شما دسترسی پیدا کند، آنها کمک ارسال می کنند و به مخاطبین انتخابی شما هشدار می دهند. یک گزینه چت SOS نیز در دسترس است. هر دوی اینها بدون اینکه کسی از نزدیکان شما خبر داشته باشد به شما کمک می کند، بنابراین اگر در موقعیت عجیبی هستید، هیچ کس فکر نمی کند که کاری جز ارسال پیامک انجام می دهید. یا، اگر به هر دلیلی مجبور به مخفی شدن هستید، می‌توانید بی‌صدا به کسی بگویید چه خبر است – فقط به یاد داشته باشید که صدای تلفن خود را کم کنید. همچنین بخشی از نسخه رایگان، ردیابی موقعیت مکانی با مخاطبین مورد اعتماد است، مانند برخی از پیشنهادات دیگر ما.

اگر در طرح پلاس با 4.17 دلار در ماه مشترک شوید، ویدیوی SOS را نیز دریافت خواهید کرد (این می تواند به عنوان مدرک مورد استفاده قرار گیرد)، یک ویژگی ردیابی زمان بندی شده برای ADT و مخاطبین شما برای ردیابی موقعیت مکانی شما در یک موقعیت. احساس می‌کنید می‌تواند مضحک باشد، و گزینه‌ای برای راه‌اندازی زنگ بی‌صدا با عبارت کد مخفی. یک طرح ممتاز به مبلغ 8.33 دلار در ماه شامل کمک های کنار جاده ای و تشخیص تصادف می شود. می‌توانید ویجت صفحه اصلی را نیز دانلود کنید.

دستبندی که باعث تماس تلفنی جعلی می شود

دستبند فلر

 

من پنج دستگاه پوشیدنی مخصوص ایمنی را در چند سال گذشته آزمایش کرده‌ام و دستبند Flare متمایز بود. برای یکی، در واقع شبیه یک دستبند است، نه یک دستگاه ردیابی. فلرها در طرح‌های مهره‌ای، چرمی یا کاف‌دار با چند گزینه مختلف برای پرداخت‌های فلزی عرضه می‌شوند. طراحی آن یک دکمه SOS را پنهان می‌کند که برای یافتن آن باید واقعاً به دنبال آن باشید—هر کسی که می‌خواهید از او دور شوید، نمی‌داند که چیزی را به راه انداخته‌اید. اگر می‌خواهید یک تماس تلفنی جعلی دریافت کنید، که نوع آن را در برنامه تعیین می‌کنید ، یک بار دکمه را فشار دهید. در مخاطبین خود ذخیره کنید، یک نام جعلی اضافه کنید که با زنگ زدن تلفن نمایش داده می شود.

این ویژگی فوق‌الذکر در صورتی مفید است که شخصی به سادگی مزاحم شود، اما زمانی که در موقعیت خطرناکی قرار می‌گیرید که تماس جعلی کافی نیست، می‌توانید دکمه Flare را برای ارسال پیام و موقعیت مکانی خود به مخاطبین انتخابی خود نگه دارید. Flare همچنین با Noonlight شراکتی ایجاد کرده است، بنابراین می توانید دستگاه Flare را (از طریق برنامه) راه اندازی کنید تا با نگه داشتن دکمه، با 911 تماس بگیرد. بلافاصله پیامکی دریافت می‌کنید و تماس می‌گیرید، و اگر نتوانید پاسخ دهید، موقعیت مکانی شما با اولین پاسخ دهندگان در منطقه شما به اشتراک گذاشته می‌شود. اگر به طور تصادفی آن را خاموش کنید و بخواهید آن را لغو کنید، اپراتور شناسه های شخصی مانند املای نام خانوادگی و شماره تلفن شما را می خواهد تا بدانند که واقعاً شما هستید.

از زمانی که برای اولین بار این یکی را آزمایش کردیم، قیمت گذاری تغییر کرده است. قیمت دستبندها اکنون 98 دلار است (از 129 دلار کاهش یافته است)، اما اکنون باید یک برنامه حفاظتی ماهانه انتخاب کنید. هنگام تسویه حساب، برنامه های 6، 12 یا 24 ماهه را انتخاب می کنید که به ترتیب 5، 4 دلار و 3 دلار در ماه هستند و هر کدام یک ماه رایگان دریافت می کنند.

Flare در حال حاضر فقط برای کاربران آیفون در دسترس است. نسخه اندروید هنوز در دست ساخت است، اما این شرکت اعلام نکرده است که چه زمانی در دسترس خواهد بود. باتری قابل شارژ نیست، که این شرکت می گوید یک انتخاب عمدی طراحی برای جلوگیری از هر گونه ناامیدی از نیاز به شارژ مجدد دستگاه است. اما عمر این دستبند یک سال تضمین شده است و بسته به استفاده می تواند تا دو سال نیز دوام بیاورد. پس از آن، باید یک دستبند کاملا جدید با قیمت 98 دلار دیگر خریداری کنید.

دستبند Flare برای آیفون 98 دلار به اضافه یک اشتراک ماهانه هزینه دارد.

پوشیدنی های بیشتر با ویژگی های ایمنی

جاکلیدی، دستبند و موارد دیگر InvisaWear

 

اگر ایده Flare را دوست دارید اما یک تلفن اندرویدی دارید یا به سادگی از دستبند استفاده نمی کنید، ممکن است بخواهید محصولات InvisaWear را که توسط شرکت امنیت خانه ADT پشتیبانی می شود، در نظر بگیرید. مجموعه InvisaWear شامل طیف گسترده ای از محصولات است: جاکلیدی ، دستبند ، گردنبند ، نوار تناسب اندام ، و حتی اسکراچ . (بله، اکنون می توانید یک اسکرانچی «هوشمند» با پشتیبانی یک شرکت امنیت خانه بخرید.) مانند Flare، این محصولات عمدتاً برای ترکیب با بقیه کمد لباس شما طراحی شده اند.

من جاکلیدی، دستبند و گردنبند InvisaWear را امتحان کردم که همگی حول یک جذابیت دایره ای زیبا طراحی شده اند. در پشت طلسم دکمه ای وجود دارد که بسته به تنظیماتی که انتخاب می کنید، هشدار و موقعیت مکانی شما را به مقامات محلی و/یا مخاطبین از پیش انتخاب شده ارسال می کند.

تماس با 911 رایگان است، فراتر از قیمت اولیه دستگاه، اما اگر با 20 دلار در ماه مشترک شوید، به چندین ویژگی دیگر دسترسی خواهید داشت که می تواند مفید باشد: چت درون برنامه ای زمانی که نمی توانید در آن حضور داشته باشید. تلفن، دسترسی به تماس‌های 24 ساعته با یک نماینده ADT به هر دلیلی، اگر فقط می‌خواهید تا زمانی که در داخل امن نیستید با تلفن همراه باشید، پخش ویدیو از طریق برنامه برای نماینده، تا چهار ساعت پیگیری فعالیت اگر می‌دانید شما در حال انجام کاری هستید که می تواند خطرناک باشد – مانند پیاده روی انفرادی یا قرار ملاقات کور – و حتی کلاس های دفاع شخصی مجازی. اگر مشترک نشوید، هشدارها همچنان از طریق ADT انجام می شود.

این برنامه برای کاربران آیفون و اندروید در دسترس است و مانند Flare از بلوتوث برای اتصال به گوشی شما استفاده می کند.

پوشیدنی های ایمنی InvisaWear 129 تا 249 دلار قیمت دارند.

ویژگی های ایمنی از قبل در ساعت هوشمند شما وجود دارد

 

اگر قبلاً یک مچ پوشیدنی مانند اپل واچ یا ردیاب تناسب اندام گارمین دارید، ممکن است نخواهید پول خود را برای ابزار دیگری خرج کنید. یا شاید چیزی را ترجیح می دهید که چند منظوره تر از یک دکمه SOS پوشیدنی باشد. خبر خوب این است که برخی از مدل های محبوب ساعت های هوشمند دارای ویژگی های ایمنی داخلی هستند.

  1. Apple WatchSOS: مانند آیفون، می‌توانیدبا فشار دادن دکمه کناری تا زمانی که نوار لغزنده SOS روی صفحه ظاهر شود، از طریق Apple Watch خود با سرویس‌های اضطراری محلی تماس بگیرید . از آنجا، می‌توانید به صورت دستی نوار لغزنده را بکشید یا دکمه را نگه دارید تا پنج ثانیه شمارش معکوس شود و سپس به طور خودکار تماس را فعال کنید. مخاطبین اضطراری تعیین شده شما نیز از طریق پیام متنی با موقعیت مکانی شما مطلع می شوند.
  2. Garmin Watch Assistance:اکثر مدل‌های Garmin – از جمله مدل‌های مورد علاقه ما ، Venu Sq ، Forerunner 745 ، و Fenix ​​6S Pro ، به‌علاوه سایرین- دارای یک ویژگی کمکی هستند که در صورت فعال‌سازی موقعیت مکانی شما را به مخاطبین از پیش تعیین‌شده شما ارسال می‌کند، شبیه به جواهرات Flare و . همچنین «تشخیص حادثه» وجود دارد که به‌طور خودکار موقعیت شما را به آن مخاطبین ارسال می‌کند، وقتی دستگاه سقوط یا تصادف جدی دیگری مانند تصادف دوچرخه را تشخیص داد.

 

Adrienne So نویسنده WIRED سعی کرد ویژگی تشخیص حادثه را با Garmin Venu 2S خود آزمایش کند و نتوانست آن را پس از سقوط جعلی فعال کند، بنابراین نمی‌توانیم با اطمینان بگوییم که این ویژگی در یک حادثه واقعی چقدر خوب عمل می‌کند. با این حال، آدرین می‌گوید که به لطف ردیابی موقعیت مکانی گارمین، عموماً در هنگام دویدن احساس امنیت بیشتری می‌کند. مانند بسیاری از این ابزارهای پوشیدنی (به جز اپل واچ، که می توانید یک برنامه تلفن همراه جداگانه برای آن تنظیم کنید)، تلفن شما باید همراه شما باشد تا این کار انجام شود. و البته، ابتدا باید مطمئن شوید که این ویژگی های ایمنی را فعال کرده اید.

اگر خارج از شبکه هستید…

Garmin inReach Mini

 

اگر مکررا اهل کمپینگ یا کوهنورد هستید، یا اغلب از خدمات همراه دور هستید، اکثر این محصولات در مواقع اضطراری به شما کمک نمی کنند. اینجاست که یک پیام رسان ماهواره ای وارد می شود.

ما یک راهنمای با چند انتخاب برای موقعیت‌های مختلف داریم ، اما Garmin inReach Mini یکی از موارد مورد علاقه ما است. سبک است و فضای کمی را در کیف شما اشغال می کند، به علاوه از شبکه ماهواره ای فوق سریع Iridium برای کمک به SOS شما استفاده می کند.

Garmin inReach Mini 350 دلار در REI و 341 دلار در آمازون قیمت دارد.

یک زنگ هشدار شخصی برای جاکلیدی شما

جاکلیدی ایمنی

 

یک زنگ شخصی به دوستان دور شما اطلاع نمی دهد یا به پلیس اطلاع نمی دهد که شما در مشکل هستید، اما زنگ هشدار بسیار بلند همچنان می تواند به طور بالقوه به سایر انسان های اطراف شما هشدار دهد. مهمتر از آن، ممکن است یک مهاجم بالقوه را بترساند. اگر شما را گرفته اند و هنوز هم می توانید به زنگ هشدار برسید، قرار دادن آن درست در کنار گوش فرد می تواند او را مجبور کند که چنگال خود را روی شما شل کند. فقط سعی کنید از گوش های خود محافظت کنید و تا جایی که می توانید سریع فرار کنید.

لورین استرامپ نویسنده WIRED از این زنگ هشدار یک تجارت کوچک متعلق به سیاهپوستان استفاده می‌کند، اما بسته‌ای دارد که دیگر در دسترس نیست (تصویر بالا با براق‌کننده لب، جذابیت آهنگ شخصی‌شده و پف خزدار بزرگ ارائه شده است). اما زنگ هشدار مهمترین بخش است. یک زنگ هشدار “کم تکنولوژی” مانند این حتی اگر تلفن شما خاموش باشد یا از سیگنال دور باشید کار می کند – فقط هر از چند گاهی باتری را چک کنید تا مطمئن شوید هنوز کار می کند.

جاکلیدی هشدار ایمنی شخصی 10 دلار قیمت دارد.

ترجمه:میترا شنتیائی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا