کامپیوتر

لپ تاپ PureBook Pro نوکیا با پردازنده نسل دوازدهم اینتل معرفی شد

نوکیا به عنوان یکی از محبوب‌ترین شرکت‌های فناوری به تازگی لپ‌تاپ‌های سری PureBook خود را برای بازار جهانی عرضه کرده است که از خصوصیات جذابی برخوردارند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از شهر سخت افزار؛ نوکیا امروز در همکاری با یک شرکت فرانسوی لپ تاپ‌های خود را به بازار جهانی عرضه کرده تا کاربران بیشتری بتوانند از محصولات سری PureBook این شرکت استفاده کنند. لپ‌تاپ PureBook Pro را می‌توان در دو نسخه با نمایشگرهای 15.6 و 17.3 اینچی خریداری کرد.

این نمایشگرها به پنل LED مجهز شده‌اند و می‌توانند محتوا را با رزولوشن تا Full HD برای کاربران به نمایش بگذارند. نمایشگر لپ‌تاپ‌های PureBook Pro نوکیا حاشیه‌های نازکی دارد و از نظر طراحی نیز چشم نواز است. ویژگی ضد انعکاس نیز برای صفحه نمایش این دستگاه در نظر گرفته شده است. در بالای این نمایشگر نیز یک وبکم 2 مگاپیکسلی قرار  دارد.

نوکیا برای انجام عملیات پردازشی در این دستگاه از پردازنده نسل دوازدهمی Core i3-1220P استفاده کرده است. این پردازنده که چند روز پیش معرفی شد، از توان حداکثر 28 واتی پشتیبانی می‌کند. در کنار این پردازنده 8 گیگابایت حافظه رم DDR4 وجود دارد. ذخیره اطلاعات نیز به 512 گیگابایت حافظه SSD سپرده شده است.

نسخه 15 اینچی لپ تاپ نوکیا PureBook Pro از یک باتری 63 وات ساعتی برخوردار است و نسخه 17 اینچی یک باتری 57 وات ساعتی دارد. هر دوی این مدل‌ها از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند و می‌توانند در 30 دقیقه از صفر به 60 درصد شارژ برسند. این لپ تاپ به ویندوز 11 و حسگر اثر انگشت نیز مجهز شده است.

لپ تاپ PureBook Pro نوکیا

از دیگر خصوصیات PureBook Pro می‌توان به درگاه USB 3.2 تایپ A، دو درگاه تایپ C، بلوتوث 5.0 و 4 بلندگوی 1 واتی اشاره کرد. در انتها باید گفت که مدل‌های 15 و 17 اینچی به ترتیب وزنی برابر 1.7 و 2.5 کیلوگرم دارند.

نوکیا برای نسخه 15.6 اینچی لپ تاپ PureBook Pro قیمتی معادل 699 یورو و برای نسخه 17.3 اینچی قیمت 799 یورو را در نظر گرفته و آن‌ها را در رنگ‌های آبی، خاکستری، قرمز و نقره‌ای به فروش می‌رساند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا