گیمویدئو

تریلر و گیم‌پلی جدید الدن رینگ

کمپانی باندای نامکو و استودیوی فرام‌سافتور به‌تازگی تریلری از بازی جدید الدن رینگ منتشر کرده‌اند که سرزمین میانه و مکانیزم‌های بازی را برای بازیکنان توضیح می‌دهد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ همان‌طور که احتمالا می‌دانید، الدن رینگ در سرزمین میانه جریان دارد. دنیایی با فرمانروایی ملکه ماریکا که با شکسته شدن حلقه‌ی الدن شرایط خوبی را سپری نمی‌کند و بازیکنان باید با جمع‌آوری قطعات حلقه به آن بهبود ببخشند. تریلر ابتدا به داستان بازی می‌پردازد و تصاویری از دنیای جذاب بازی از جمله قلعه‌ها و دانجن‌های مخوف آن را نمایش می‌دهد.

سپس توضیحی درباره‌ی پس‌زمینه‌ی آواتار بازیکن ارائه می‌دهد و بیان می‌کند که شما به‌‌عنوان یکی از نوادگان گروهی از قهرمانان که زمانی از سرزمین میانه تبعید شده‌اند، بازی را تجربه خواهید کرد. علاوه بر داستان و دنیای بازی، شاهد طیف گسترده‌ای از دشمنان و به خصوص باس‌فایت‌های مخوف بازی هستیم که مانند بازی‌های قبلی استودیوی فرام سافتور از طراحی‌های بسیار جذابی بهره‌مند هستند.

علاوه‌ بر داستان و طراحی‌ مکان‌ها و شخصیت‌های مختلف بازی، در تریلر منتشر شده شاهد المان‌های مختلف گیم‌پلی نظیر اسب‌سواری، سفر سریع، ساخت آیتم‌های مختلف، شخصی‌سازی ظاهر، احضار روح، علامت‌گذاری روی نقشه، مکانیزم‌های مخفی‌کاری و… هستیم. شایان ذکر است که الدن رینگ نسبت به دیگر بازی‌های نقش‌آفرینی فرام سافتور، آزادی عمل بیشتری به بازیکن خواهد داد و از جهانی باز برخوردار خواهد بود. از طرفی این بازی اولین اثر این استودیو خواهد بود که از سیستم مخفی‌کاری بهره‌مند است.

همچنین دو کلاس جدید برای آن معرفی شده که یکی از آن‌ها Confessor، یک جاسوس کلیسا است که قادر به انجام افسون‌های مختلف است و با شمشیر مهارت دارد. دومین کلاس فاش شده سامورایی، جنگنده‌ای توانا از سرزمین‌های دور ریدز است. آن‌ها در استفاده از کاتانا و کمان‌های بلند مهارت دارند.

گفتنی است که فردی که با کشف یک مشکل امنیتی در دارک سولز، باندای نامکو را مجبور کرد تا تمام سرورهای آنلاین بازی را به طور موقت برای کاربران رایانه‌های شخصی از کار بیندازد، بیان کرده که جزئیات این آسیب‌پذیری را قبل از انتشار الدن رینگ در این ماه به طور عمومی فاش خواهد کرد. این مشکل امنیتی باعث شد تا بسیاری نگران وجود آن در بازی جدید فرام سافتور باشند، با این حال از آنجایی که کمپانی سازنده قبل از عرضه از وجود آن در دارک سولز آگاه شده، بعید به نظر می‌رسد که در الدن رینگ شاهد آن باشیم.

بازی الدن رینگ در تاریخ ۲۵ فوریه‌ی ۲۰۲۲ (۶ اسفند ۱۴۰۰) برای کنسول‌های نسل هشتم و نهمی ایکس‌باکس، پلی‌استیشن و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا