کامپیوتر

لپ‌تاپ تاشوی ThinkPad X1 Fold لنوو معرفی شد

لنوو دست پر به نمایشگاه IFA 2022 آمده و از چندین محصول از جمله نسل دوم لپ‌تاپ تاشو ThinkPad X1 Fold رونمایی کرده که به لطف نمایشگر بزرگتر نسبت به نسل قبلی فضای بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در ادامه به بررسی مشخصات و قابلیت‌های این لپ تاپ می‌پردازیم.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از شهر سخت افزار؛ لپ تاپ ThinkPad X1 Fold 2022 به یک نمایشگر 16.3 اینچی تاشوی نوع OLED مجهز شده که رزولوشن آن برابر 2560 × 2024 پیکسل بوده و بیشینه روشنایی آن 600 نیت می‌رسد.

پوشش 100 درصدی فضای رنگ DCI-P3 و پشتیبانی از فناوری Dolby Vision از دیگر ویژگی‌های صفحه‌نمایش لپ تاپ ThinkPad X1 Fold محسوب می‌شود. نمایشگر این لپ تاپ نسبت به نمایشگر 13.3 اینچی نسل اول لپ تاپ X1 Fold یک ارتقای اساسی به حساب می‌آید.

این لپ تاپ در حالت کاملاً باز، درست مانند یک مانیتور 16.3 اینچی است که روی پایه مخصوص خودش قرار می‌گیرد و می‌توان یک موس و کیبورد بیسیم به آن وصل کرد.

علاوه بر این نمایشگر این لپ تاپ تا زاویه 120 درجه خم می‌شود و می‌توان در این حالت با اتصال یک کیبورد از آن مثل یک لپ تاپ معمولی 12 اینچی استفاده کرد. همچنین می‌توان در حالت کاملاً باز از این لپ تاپ به عنوان یک تبلت بزرگ 16.3 اینچی نیز استفاده کرد.

لپ تاپ ThinkPad X1 Fold 2022 به پردازنده‌های Core i5 و Core i7 نسل دوازدهمی vPro شرکت اینتل مجهز شده که با گرافیک Iris Xe همراه است. این لپ تاپ از حداکثر 32 گیگابایت حافظه رم نوع LPDDR5 و SSD یک ترابایت بهره می‌برد. این لپ تاپ علاوه بر دو درگاه USB-C با پشتیبانی از رابط Thunderbolt 4 به یک درگاه سیم کارت نیز مجهز است.

لپ‌تاپ تاشوی ThinkPad X1 Fold لنوو

داخل این لپ تاپ یک باتری 48 وات ساعتی قرار دارد و می‌توان یک باتری 16 وات ساعتی دیگر نیز داخل نیمه پایینی آن نصب کرد. وزن لپ تاپ ThinkPad X1 Fold 2022 به تنهایی تنها 1.28 کیلوگرم بوده که با کیبورد و پایه مخصوص، به 1.9 کیلوگرم می‌رسد.

کیبورد مخصوص این لپ تاپ دارای نور پس زمینه و یک حسگر اثر انگشت نیز هست. لپ تاپ ThinkPad X1 Fold 2022 لنوو قرار است در ماه نوامبر (آبان) عرضه شود. قیمت پایه این لپ تاپ 2499 دلار خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا