کامپیوتر

لنوو از مینی پی سی Xiaoxin Mini با پردازنده نسل سیزدهم اینتل رونمایی کرد

مینی پی سی جدید  Xiaoxin دارای طراحی شیک با طرح راه راه مورب در قسمت بالایی است که ظاهری متمایز و مدرن به آن بخشیده است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیزموچاینا؛ پنل جلویی مجهز به گزینه‌های اتصال مختلف از جمله USB-A، USB-C و رابط صوتی 3.5 میلی‌متری است که از سازگاری با طیف وسیعی از تجهیزات جانبی اطمینان می‌دهد.

یکی از ویژگی های برجسته این مینی دسکتاپ توانایی آن برای پشتیبانی از حداکثر چهار اتصال صفحه نمایش است. این باعث می شود که آن را برای کاربرانی که برای چندوظیفگی و به حداکثر رساندن بهره وری به نمایشگرهای متعدد نیاز دارند، انتخابی عالی باشد. با وجود اندازه جمع و جور، لنوو عملکرد آن را به خطر نمی اندازد.

این پردازنده نسل سیزدهم Core اینتل را در خود جای داده است که قدرت محاسباتی قابل توجهی را در یک فاکتور کوچک ارائه می دهد. علاوه بر پردازنده قدرتمند، مینی دسکتاپ از طراحی منبع تغذیه داخلی استفاده می کند که دارای منبع تغذیه پلاتین 150 واتی با حداکثر توان لحظه ای 115 وات است. این راه حل کارآمد قدرت عملکرد پایدار را تضمین می کند و در عین حال مصرف انرژی را به حداقل می رساند.

لنوو از مینی پی سی Xiaoxin Mini با پردازنده نسل سیزدهم اینتل رونمایی کرد

رایانه شخصی Lenovo Xiaoxin Mini با سیستم عامل Microsoft Windows 11 Home Chinese Edition از پیش نصب شده است. این تضمین می‌کند که کاربران به آخرین ویژگی‌ها و به‌روزرسانی‌های مایکروسافت دسترسی خواهند داشت و تجربه محاسباتی یکپارچه‌ای را ارائه می‌کنند. قیمت Mini PC Lenovo Xiaoxin هنوز اعلام نشده است. با این حال، مطمئن باشید که به محض روشن شدن جزئیات، آن را در Gizmochina خواهید خواند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا