فناوری اطلاعات

ایسر لپ تاپ و تبلت جان سخت رونمایی کرد

سری جدید محصولات ایسر شامل دو نسخه از یک لپ تاپ و یک تبلت مجهز به گواهینامه های مقاومت در برابر گرد و خاک و آب هستند و جان سخت به حساب می آیند.

به گزارش البرز فاوا نیوز به نقل از مهر، اخیرا شرکت «ایسر» از محصولات ENDURO رونمایی کرده که شامل دو لپ تاپ Urban N۳ و یک تبلت Urban T۱ است.

هرچند به نظر می‌رسد این دستگاه‌ها هیچ سخت افزار خارق العاده ای ندارند اما برای خانواده‌هایی مناسب است که نگران وجود دستگاه‌هایی ظریف در محیط خانه و با حضور کودکان هستند. به هرحال این نوت بوک ها و تبلت از طراحی یکسانی برخورد دارند و هر سه دستگاه گواهینامه‌های MIL-STD۸۱۰H و IP۵۳ دارند. این بدان معنا است که دستگاه‌ها در برابر گرد و غبار و قطرات آب مقاوم هستند. البته آنها کاملاً ضد گرد و غبار و آب نیستند و احتمالاً در صورت تماس با شن یا زیر باران ماندن، خراب می‌شوند.

در اصل نوت بوک ENDURO Urban N۳ در دو نسخه عرضه می‌شود که در هر دو از پردازشگرهای نسل یازدهم اینتل استفاده شده است. مدل پایه با قیمت ۷۹۹.۹۹ دلار عرضه می‌شود و مجهز به پردازشگر Corei۵-۱۱۳۵G۷، هشت گیگابایتRAM و ۵۱۲ گیگابات حافظه داخلی است. نسخه دوم با قیمت ۹۹۹.۹۹ دلار مجهز به پردازشگر Cor i۷-۱۱۶۵G۷، شانزده گیگابایتRAM و یک ترابایت حافظه داخلی است. هر دو دستگاه نمایشگر ۱۴ اینچی دارند و عمر باتری شأن ۱۳ ساعت است.

تبلتUrban T۱ یک دستگاه مجهز به سیستم عامل اندروید ۱۰ و نمایشگر ۱۰ اینچی اینچی است که CPU چهار هسته‌ای MT۸۱۶۷a مدیا تک در آن به کار رفته است. این دستگاه مجهز به شیشه گوریلا گلس ضد میکروب است و باتری ۶ هزار میلی آمپری در آن نصب شده است. علاوه بر آن تبلت مذکور یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی دارد.

لپ تاپ‌های این سری در ماه ژوئن در ماه عرضه می‌شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا