فناوری اطلاعات

ششمین دوره لیگ اینترنت اشیا ایران برگزار می شود

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران با اعلام برگزاری ششمین دوره لیگ اینترنت اشیا ایران گفت: در راستای رشد و توانمند سازی تیم ها و افراد مستعد و علاقه مند به اینترنت اشیا، آموزش و ایجاد رقابت سالم و سازنده در اکوسیستم استارتاپی و همچنین بسط و توسعه فرصت های پیشرفت فناورانه در سراسر کشور، این مسابقات در ماه های بهمن و اسفند سال جاری برگزار می شود.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران، مرتضی رضایی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران از برگزاری ششمین دوره لیگ اینترنت اشیا ایران خبر داد و گفت: نظر به اینکه این رویداد می تواند فرصت دیده شدن جوانان توانمند این مرز و بوم را در اقصی نقاط کشور فراهم کند، در برگزاری این مسابقات مطابق سال های گذشته از حمایت و همراهی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران همراه است.

وی افزود: اینترنت اشیا (Internet of Things) که به اختصار به آن IoT نیز گفته می‌شود، مبحثی پیرامون گسترش قدرت اینترنت به مواردی فراتر از کامپیوترها و گوشی‌های هوشمند و در واقع، به طیف وسیعی از چیزها (اشیا)، فرایندها و محیط است. امروزه اغلب انسان‌ها می‌دانند که اینترنت اشیا در حال تغییر دادن صنایع از کشاورزی و بهداشت و درمان گرفته تا تولید و هر صنعت دیگری است.

ششمین لیگ اینترنت اشیا ایران

بنابه این گزارش، علاقه مندان به شرکت در این رویداد ملی لازم است از طریق پنل در نظر گرفته شده در وبسایت فروم اینترنت اشیا ایران به نشانی www.iraniotforum.org اقدام به ثبت نام کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا