کامپیوتر

رونمایی ایسر از لپ تاپ Aspire 3 با پردازنده های Ryzen 5 7000

ایسر یکی از محبوب ترین برندهای رایانه شخصی در جهان است. اخیراً این شرکت از Aspire 3، اولین لپ‌تاپ هندی با چیپست سری Ryzen 5 7000 رونمایی کرد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیزموچاینا؛ ایسر ادعا می کند که Aspire 3 چند وظیفه ای و بهره وری را در یک بسته شیک و منظم که برای عملکرد روزمره عالی است ترکیب می کند. Aspire 3 دارای طراحی جمع و جور است و وزن لپ تاپ آن تنها 1.6 کیلوگرم است. دارای روکش فلزی براقی است که به جذابیت طراحی می افزاید. این لپ تاپ تنها 18.9 میلی متر ضخامت دارد و همچنین دارای 17 درصد ظرفیت حرارتی اضافی است.

ایسر دلیل این امر را افزایش 78 درصدی سطح فن می داند که از گرم شدن بیش از حد جلوگیری می کند. Aspire 3 دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی FHD است که به Acer BlueLightShield™ مجهز شده است تا سطح نور آبی را کاهش دهد. علاوه بر این، این شرکت ادعا می کند که راه حل TNR کیفیت تصاویر دوربین را با ترکیب پیکسل های پر سر و صدا در سایر فریم ها، به خصوص در شرایط کم نور، افزایش می دهد.

همانطور که قبلا ذکر شد، Acer Aspire 3 از پردازنده های AMD Ryzen 7000 Series با گرافیک Radeon بهره می برد. این مبتنی بر معماری 6 نانومتری Zen 2 با حداکثر 4 هسته و 8 رشته است که عملکرد، پخش صدا و ویدیو را بهبود می بخشد و عمر باتری را به حداکثر می رساند.

لپ تاپ Aspire 3

از نظر گزینه های اتصال، این لپ تاپ به یک پورت USB Type-C کامل و یک پورت HDMI مجهز شده است. برای اتصال بی سیم، Aspire 3 دارای WiFi 6E نیز هست. این شرکت همچنین ادعا می‌کند که با PurifiedVoice، هوش مصنوعی ایسر می‌تواند به میزان قابل توجهی نویز پس‌زمینه تماس‌های ویدیویی را در هر دو طرف کاهش دهد و این فناوری با میکروفون‌ها و هدفون‌های خارجی نیز کار می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا