موبایل

رونمایی آنر از گوشی X9 با چیپست اسنپدراگون 695

امروز شرکت آنر از گوشی جدید خود با نام آنر X9 رونمایی کرد که در اصل نسخه گلوبال (جهانی) گوشی Honor X30 است و ما در ادامه به بررسی مشخصات و زمان عرضه‌ی آن می‌پردازیم.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از شهر سخت افزار؛ اگر به خاطر داشته باشید حدود دو هفته پیش شرکت آنر از گوشی Honor X8 مجهز به چیپست اسنپدراگون 680 کوالکام رونمایی کرد. در این راستا امروز این کمپانی نسخه‌ی بعدی این گوشی را نیز با تراشه‌ای قدرتمندتر و نمایشگری بهتر با نام Honor X9 معرفی کرد. البته باید در نظر داشت گوشی Honor X9 در اصل نسخه جهانی گوشی Honor X30 است که در ماه دسامبر سال 2021 در کشور چین عرضه شد.

گوشی آنر X9 دارای یک نمایشگر 6.81 اینچی IPS LCD با رزولوشن FHD+ (1080 x 2388 پیکسل) و نرخ نوسازی 120 هرتز بوده که دوربین 16 مگاپیکسلی سلفی را در طراحی حفره‌ای خود قرار داده است. در بخش پشتی این گوشی نیز یک ترکیب دوربین سه‌گانه با طراحی دایروی حضور دارد که از یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، یک دوربین ماکروی 2 مگاپیکسلی و یک حسگر عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی تشکیل می‌شود.

آنر X9

قلپ تپنده‌ی گوشی Honor X9 چیپست Snapdragon 695 کوالکام است که در کنار 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی سخت افزار اصلی محصول جدید آنر را تشکیل می‌دهد. از نظر نرم افزاری نیز این گوشی از رابط کاربری Magic UI 4.2 بر پایه سیستم عامل اندروید 12 گوگل بهره‌مند است. در کنار این‌ها، گوشی آنر ایکس 9 به یک باتری 4800 میلی‌آمپر ساعتی با فناوری شارژ سریع 66 واتی هم مجهز است.

آنر X9

از دیگر قابلیت‌های گوشی جدید آنر می‌توان به حسگر اثر انگشت در بخش کناری گوشی، فناوری 5G، وای‌فای، بلوتوث 5.1 و پورت USB-C آن اشاره کرد. گوشی Honor X9 از قابلیت بهره‌برداری از دو سیم کارت نیز پشتیبانی می‌کند.

آنر X9

متاسفانه در حال حاضر قیمت گوشی آنر X9 مشخص نیست، اما زمانی که این محصول وارد فروشگاه‌ها شد علاقه‌مندان می‌توانند از میان رنگ‌های Midnight Black، Titanium Silver و Ocean Blue یکی را انتخاب و خریداری کنند. افزون بر این گوشی، شایعه‌های اخیر از احتمال معرفی گوشی Honor X7 به عنوان نسخه گلوبال گوشی Honor X30i در آینده‌ای نزدیک خبر می‌دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا