تکنولوژی

ربات‌ های Autev راه حلی برای شارژ خودروهای الکتریکی در محل

با افزایش تعداد وسایل نقلیه الکتریکی در جاده های ما، نیاز به مکان های پارکینگ قابل دسترسی با شارژر نیز افزایش می یابد. اپراتورهای گاراژ پارکینگ به‌زودی می‌توانند از ربات‌های شارژ Autev که به خودروهای مردم می‌آیند، به‌جای ایجاد مکان‌های بیشتر برای خودروهای برقی استفاده کنند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از نیو اطلس؛ ربات Autev که توسط یک استارت آپ مستقر در سیاتل به همین نام طراحی شده است، اساسا یک باتری بزرگ روی چرخ است. هنگامی که توسط آن شخص از طریق یک برنامه مورد استقبال قرار می گیرد، به طور مستقل به ماشین الکتریکی کاربر (یا نوع دیگری از EV) راه می یابد. آن وسیله نقلیه را می توان در هر نقطه پارکینگ در داخل گاراژ، EV- اختصاصی یا موارد دیگر قرار داد.

هنگامی که ربات وارد می شود، کاربر فقط کابل شارژ خود را به درگاه شارژ وسیله نقلیه خود وصل می کند، سپس آن را رها می کند تا در حین انجام کارهای خود و غیره کار را انجام دهد. هنگامی که آنها برمی گردند، کابل ربات را جدا می کنند و به آن اجازه می دهند به ایستگاه شارژ خود در گاراژ برگردد.

اگر کاربر زودتر برگردد و بخواهد قبل از اتمام شارژ آن را ترک کند، می‌تواند ظرفیت شارژ مورد نظر را از طریق برنامه کاهش دهد یا فقط به صورت دستی کابل ربات را جدا کند. ناوگان ربات‌ها از یک ایستگاه شارژ مرکزی در GarageAutev مستقر خواهند شد Osama AlSalloum مدیر عامل/بنیانگذار Autev به ما می گوید که این ربات از فناوری شارژ سریع DCFC پشتیبانی می کند و می تواند تا شش وسیله نقلیه را قبل از نیاز به شارژ مجدد خود شارژ کند.

امید است که ناوگان ربات ها تا سه ماهه اول سال آینده به صورت تجاری در اختیار اپراتورهای گاراژ قرار گیرد. این اپراتورها هزینه ای ماهانه پرداخت می کنند و از هزینه های شارژ مشتری و تبلیغات روی ربات ها درآمد دریافت می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا