کامپیوتر

سه پایه اختاپوس Tokqi CO3 با کنترل از راه دور، بهترین ابزار سلفی

به یاد دارید زمانی که سه پایه ها فقط ابزارهایی بودند که دوربین شما را ثابت نگه می داشتند؟ یکی از آخرین مواردی که بسیار فراتر از آن رفته است، اختاپوس CO3 Tokqi است که البته، هشت پایه ندارد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از نیو اطلس؛ اختاپوس که به وضوح از Joby GorillaPod الهام گرفته است، دارای سه پایه خمیده است که می توان آنها را دور اشیایی مانند نرده ها یا شاخه ها پیچاند تا دوربین شخص ثالث را در جای خود نگه دارد. هر یک از این پاها دارای یک اسکلت آلومینیومی مفصلی است که با لاستیک چسبنده HDPE (پلی اتیلن با چگالی بالا) پوشیده شده است.

علاوه بر چرخاندن به اطراف اشیا، پاها را می توان به سادگی باز کرد – مانند یک سه پایه معمولی – یا به صورت مستقیم کشیده و در مقابل یکدیگر جمع کرد و به سه پایه اجازه داد تا به عنوان دسته دوربین عمل کند. کاربرانی که دومی را انجام می‌دهند احتمالاً سلفی می‌گیرند، فرآیندی که توسط قطب الحاقی آلومینیومی تلسکوپ یکپارچه اختاپوس تسهیل می‌شود.

بیرون کشیده می شود تا سه پایه حداکثر 638 میلی متر (25 اینچ) طول داشته باشد که شامل پایه ها می شود. در انتهای میله سر توپ قرار دارد که می تواند 360 درجه بچرخد و در موقعیت قفل شود. دوربین‌های DSLR و اکشن‌کم‌ها را می‌توان مستقیماً به پایه پیچی یک چهارم اینچی آن وصل کرد، در حالی که تلفن‌های هوشمند را می‌توان در یک نگهدارنده با عرض قابل تنظیم قرار داد. این نگهدارنده را می توان به سرعت از سر جدا کرد، در صورتی که کاربران نیاز به تماس تلفنی و غیره در هنگام عکسبرداری داشته باشند.

سه پایه اختاپوس Tokqi CO3 با کنترل از راه دور، بهترین ابزار سلفی

سر توپ همچنین دارای یک پایه کفش سرد در یک طرف برای اتصال وسایل جانبی مانند چراغ‌ها و میکروفون‌های شاتگان است، به علاوه دارای یک محفظه برای کنترل از راه دور بلوتوث تلفن هوشمند است. وقتی جدا می‌شود، می‌توان از دومی برای گرفتن عکس‌های ثابت یا شروع/توقف فیلم‌برداری در تلفن متصل Apple یا Android از فاصله 10 متری (33 فوت) استفاده کرد. انرژی این کنترل از راه دور توسط یک باتری سکه ای قابل تعویض CR2032 تامین می شود. اگر علاقه مند هستید، اختاپوس Tokqi CO3 در حال حاضر موضوع یک کمپین Kickstarter است. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، یک تعهد 59 دلاری به شما می دهد – قیمت خرده فروشی 89 دلار خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا