فناوری اطلاعات

نخبگان برای مشارکت در نهایی‌سازی پیش‌نویس سند ملی هوش مصنوعی دعوت شدند

ستاد علم و فناوری دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی طی فراخوانی از خبرگان، نخبگان، اعضای هیأت علمی و دانشجویان، متخصصان و فعالین مرتبط بخش خصوصی، دستگاه‌های ملی و استانی و کلیه ذی‌نفعان و علاقه‌مندان به مشارکت در نهایی‌سازی پیش‌نویس سند ملی هوش مصنوعی جمهوری اسلامی ایران دعوت به همکاری کرد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از ایسنا، نظر به اهمیت موضوع هوش مصنوعی به عنوان یک فناوری اولویت‌دار در شکل‌دهی به جامعه آینده، تدوین سند ملی هوش مصنوعی به عنوان یک ضرورت در دستور کار شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار گرفت و پیش‌نویس سند با همکاری دستگاه‌های مرتبط به‌ویژه معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، تدوین و در حال نهایی‌سازی است.

ستاد علم و فناوری دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، بدین وسیله از خبرگان، نخبگان، اعضای هیأت علمی و دانشجویان، متخصصان و فعالین مرتبط بخش خصوصی، دستگاه‌های ملی و استانی و ذی نفعان و علاقه‌مندان به مشارکت در نهایی‌سازی پیش‌نویس این سند دعوت کرده است از طریق سامانه هم‌اندیشی شورای عالی انقلاب فرهنگی نسبت به ارائه نظرات و پیشنهادات اصلاحی خود حداکثر تا تاریخ ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲ اقدام کنند. امید است با ارائه نظرات اصلاحی و دریافت خرد جمعی، پیش‌نویس سند در اسرع وقت نهایی‌سازی شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا