فناوری اطلاعات

تمام تلاش ما برای این بوده که حال بخش ICT بهتر شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه عزم دولت برای داشتن شبکه پرسرعت و باکیفیت است، گفت: فناوری اطلاعات، زیرساخت توسعه کشور است و اگر این بخش تقویت شود بستر پیشرفت نیز فراهم می شود.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عیسی زارع پور در شورای معاونان این وزارتخانه با اشاره به اهمیت حوزه زیرساخت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در جلساتی که به صورت هفتگی با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی داریم، یکی از مهمترین دغدغه‌ها داشتن اینترنت در روستاهاست و داشتن شبکه باکیفیت به خواسته اول روستاییان تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه ارتباطات و فناوری اطلاعات، زیرساخت توسعه کشور است و اگر این بخش تقویت شود بستر توسعه و پیشرفت کشور نیز فراهم می‌شود، افزود: در حال حاضر همه سازمانها به سمت الکترونیکی شدن پیش می‌روند و این سازمان‌ها و مردم از وزارت ارتباطات می‌خواهند که زیرساخت پرسرعت و باکیفیت در اختیار آنها قرار دهیم.

در این جلسه «سید محمد امین آقامیری» که پیش از این مسئولیت «معاونت فناوری و نوآوری» وزارت ارتباطات را برعهده داشت، به عنوان «معاون وزیر و رئیس جدید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی» معرفی و از تلاش‌ها و خدمات «صادق عباسی شاهکوه» در این سمت تقدیر شد.

همچنین «عباسی شاهکوه» به عنوان «مشاور وزیر و مجری طرح ملّی فیبر نوری منازل و کسب و کارها» منصوب شد تا این پروژه با پیدا کردن یک هویت و مدیر مستقل بتواند با سرعت بیشتری در سراسر کشور اجرا شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا