تکنولوژی

کلید دیجیتال حاصل همکاری شیائومی و بی ام دبلیو

شیائومی ویژگی کلید خودروی دیجیتال خود را توسعه و معرفی کرد

اپل ویژگی کلید دیجیتال خودرو خود را در سال 2020 راه اندازی کرد. بلافاصله پس از آن، بسیاری از OEM های اندرویدی شروع به کار بر روی توسعه ویژگی کلید دیجیتال ماشین خود کردند. خب، بالاخره شیائومی ویژگی کلید خودروی دیجیتال شیائومی خود را توسعه و معرفی کرد. این ویژگی با مشارکت شیائومی و غول خودروسازی بی‌ام‌و ساخته شده است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیزموچاینا؛ در جریان رویداد معرفی سری 13 شیائومی در MWC امسال در بارسلون، یکی از نمایندگان اعلام کرد که شیائومی کلید خودکار دیجیتال خود را از سه ماهه دوم سال جاری در دسترس دارندگان خودروهای منتخب BMW قرار خواهد داد. بنابراین اگر هم دستگاه شیائومی و هم خودروی BMW دارید، به زودی فرصت استفاده از این ویژگی را خواهید داشت.

کلید دیجیتال به شما امکان می دهد وسیله نقلیه خود را قفل، باز و حتی روشن کنید. این گزینه زمانی به کار می آید که بخواهید ماشین خود را به شخصی اجاره کنید. شما فقط باید کلید دیجیتال ماشین خود را با آنها به اشتراک بگذارید تا اینکه کلید فیزیکی ماشین خود را امانت دهید. کلید خودرو با Google Wallet و سایر پلتفرم‌ها سازگار است.

همکاری با BMW یک گام مهم رو به جلو برای هر دو شرکت است. BMW به تولید خودروهای باکیفیت معروف است و شیائومی پیشرو در بازار لوازم الکترونیکی مصرفی است. آنها در حال آوردن فناوری پیشرفته به بخش خودرو هستند که به طور مداوم برای مطابقت با خواسته های مصرف کننده مدرن در حال تکامل است.

راحتی ارائه شده توسط کلید ماشین هوشمند شیائومی یکی از مزایای اصلی آن است. کاربران می‌توانند به‌جای حمل کلیدهای بزرگ، از گوشی‌های هوشمند خود برای باز کردن قفل خودروهای خود استفاده کنند. این به ویژه برای افرادی که مکررا کلیدهای خود را اشتباه قرار می دهند یا فراموش می کنند که آنها را کجا گذاشته اند مفید است. آنها ممکن است به جای جستجوی کلید فیزیکی، به راحتی با کلید خودکار دیجیتال به وسیله نقلیه خود دسترسی پیدا کنند.

کلید دیجیتال حاصل همکاری شیائومی و بی ام دبلیو

همچنین کلید خودکار دیجیتال شیائومی اقدامات امنیتی را افزایش داده است. به عنوان مثال، از فناوری رمزگذاری برای جلوگیری از دسترسی غیرمجاز خودرو استفاده می کند. این بدان معناست که فقط کاربر مجاز می تواند قفل وسیله نقلیه را باز کند و خطر سرقت یا سرقت را کاهش دهد. علاوه بر این، در صورت گم شدن یا دزدیده شدن گوشی هوشمند، کلید دیجیتال را می توان از راه دور غیرفعال کرد و تضمین می کند که خودرو ایمن می ماند. نظرات خود را در این مورد با گذاشتن نظر در زیر با ما در میان بگذارید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا