موبایل

فقط بعضی از مدل های آیفون 14 صفحه نمایش 120 هرتز دریافت خواهند کرد

اگرچه اپل اولین کسی بود که نرخ بالایی، با آیپد پرو در سال ۲۰۱۷، به دستگاه های تلفن همراه آورد، اما تولیدکنندگان اندروید در معرفی گوشی های ۹۰ هرتز و ۱۲۰ هرتز پیشتاز شدند. اپل به نظر می رسد هیچ عجله ای برای وجود این ویژگی استاندارد در همه گوشی های خود ندارد؛ در هر نشت جدید، تنها آی فون 14 پرو و پرو مکس فناوری ProMotion خواهند داشت.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از فون آرنا؛ اکثر گوشی ها دارای صفحه نمایش 60 هرتز هستند و گوشی های اخیر با نمایشگرهای 90 و 120 هرتز باعث می شوند محتوا صاف تر ظاهر شود و احساس طبیعی بودن بیشتری می دهند.

اپل این پیاده سازی خود را ProMotion می نامد و آیفون های سال گذشته 13 پرو و پرو مکس اولین گوشی های آن بودند که این فناوری را دریافت کردند. انتظار می رود این شرکت در سال جاری دو مدل استاندارد را معرفی کند: آیفون 14 ۶٫۱ اینچ و آیفون مكس ۶٫۷ اینچ، و دو گونه پرو: آیفون 14 ۶٫۱ اینچ پرو و آیفون 14 ۶٫۷ اینچ ۱۴ پرو مكس.

در ابتدا اعتقاد بر این بود که تنها گوشی های پرو صفحه نمایش ۱۲۰هرتز را دریافت خواهند کرد و سپس شایعه ای شروع شد که اپل در نظر داشت گوشی های مکس را هم به صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز مجهز کند؛ به تازگی گزارش شد که هر چهار مدل یک پنل ۱۲۰ هرتز خواهند داشت.

ترجمه:مهتا حیدری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا