فناوری اطلاعات

تریلر بخش داستانی بازی OverWatch 2

البرز فاوا نیوز؛ دیروز در اواخر رویداد بلیزکان امسال بود که، جف کاپلان (Jeff Kaplan) کارگردان بازی OverWatch به  روی صحنه آمد و با حرف های او آرم بازی OverWatch 2 به نمایش در آمد و در ادامه این تریلر نچندان کوتاه از داستان بازی.
این بازی نسبت به نسخه های قبل قهرمانان، مود ها و نقشه های خود را حفظ کرده و همچنین یک حالت جدید 6v6 با نام Push به آن اضافه شده می باشد که در آن دو تیم حریف، برای ساخت یک ربات با یک دیگر رقابت می کنند و هر تیمی که زود تر موفق به ساخت آن ربات شود، ربات به طرف مقابل حمله می کند.

همچنین جف کاپلان افزود که در این نسخه بخش داستانی وجود خواهد داست که اعضای تیم چهار نفره ی شما وظیفه ی مقاومت در برابر تهدید جهانی نیروهای Omnic را برعهده خواهد داشت. یک بخش داستانی دیگر به نام Hero Missions می باشد که شما با اتمام آن ها قهرمانان بیشتری را آزاد کرده و می توانید نیرو های جدید را برای هر کدام از آن ها بدست آورید.
در آخر این نشست جف تأکید کرد که تمام مراحل و قهرمانانی که در نسخه ی دوم وجود دارند به نسخه ی اولیه ی OverWatch اضافه خواهند شد و شما می توانید با دوستان خود که نسخه ی اولیه را دارند به صورت آنلاین (فقط برای بخش آنلاین) بازی نمایید.

قسمت دوم بازی OverWatch برای پلتفرم های پی سی، ایکس باکس، پلی استیشن و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد و در آپدیت کردن بازی از نسخه ی اول به دوم، تمام اطلاعات شما به نسخه ی دوم انتقال می یابد.

[aparat id=’U7maM’]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا