فناوری اطلاعات

توییتر به زودی یک اشتراک بدون آگهی ارائه خواهد کرد

یکی از اولین کارهایی که ایلان ماسک پس از کنترل توییتر انجام داد این بود که سیستم نشان را مجدداً فعال کرد و اشتراک 8 دلاری  توییتر آبی را معرفی کرد. با این حال، نسخه فعلی آبی تعداد تبلیغات را فقط به نصف کاهش می دهد. ماسک در توییتی اعلام کرد که اشتراکی با قیمت بالاتر وجود خواهد داشت که به هیچ وجه تبلیغاتی نشان نخواهد داد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از جی اس ام آرنا؛ اینکه چقدر هزینه دارد؟ فعلاً مشخص نیست، اما مدیرعامل در حال حاضر از نحوه کارکرد تبلیغات راضی نیست. او می گوید که آنها “بیش از حد مکرر” و “خیلی بزرگ” هستند. توییتر در هفته های آینده به هر دو موضوع رسیدگی خواهد کرد.

برنامه های دیگری برای بهبود تجربه توییتر وجود دارد. به عنوان مثال، ماسک می‌گوید که در حال حاضر اکثر کاربران «توئیت‌های شگفت‌انگیز» مردم کشورهای دیگر را از دست می‌دهند. با ترجمه و توصیه بهترین توییت‌ها از مناطق دیگر، مانع زبانی برطرف می‌شود.

از دیگر پیشرفت‌های آینده می‌توان به یادآوری اینکه آیا برگه For You یا Following را انتخاب کرده‌اید و همچنین آسان‌تر شدن نشانک‌گذاری توییت‌ها خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا