فناوری اطلاعات

اولین تریلر از خط داستانی بازی Diablo 4

البرز فاوا نیوز؛ اکر جزء طرفداران پی سی باشید به احتمال زیاد نام سری Diablo را شنیده اید، این بازی که یک بازی نقش آفرینی نیز می باشد دارای خط داستانی های تاریکی می باشد. آخرین قسمت این سری یعنی Diablo 3 در سال 2012 برای کامپیوتر های شخصی منتشر شد، یک سال بعد نسخه ی ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3 آن نیز منتشر شد که به فروش 30 میلیون نسخه ای دست یافت.

با این حال که طی این سال ها خبری از این سری نبود، اما هر از چندگاهی شایعه هایی از آن به گوش می رسید. تا دیروز که در رویداد بلیزکان 2019 شاهد رونمایی از قسمت چهارم این سری بودیم.
در این رویداد یک ویدیوی نچندان کوتاه از خط داستانی بازی Diablo 4 به نمایش در آمد و بعد از آن با انتشار گیم پلی کوتاهی از این بازی شاهد تغییرات زیادی در این بازی نسبت به نسخه ی 2012 بودیم.
در حال حاضر به غیر از دانستن حدودی خط  داستانی بازی می دانیم و اینکه که Diablo 4 فعلاً شامل سه کلاس بربرها(Barbarian)، ساحره(Sorcerer) و کاهن (Druid) می باشد. بر خلاف شایعات منتشر شده که گیم پلی این بازی از سری دارک سولز الهام گرفته شده می باشد در گیم پلی بازی معلوم شد دوربین این بازی به صورت ایزومتریک می باشد.

این بازی برای سه پلتفرم پی سی، پلی استیشن و ایکس باکس تأیید شده می باشد، اما تاریخ دقیقی برای عرضه ی آن از سوی بلیزارد اعلام نشده است ولی انتظار می رود که تا اواخر سال 2020 عرضه شود.

کلاس بربرها(Barbarian)
کلاس ساحره(Sorcerer)
کلاس کاهن (Druid)
[aparat id=’gaCyX’]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا