کامپیوتر

آی پد ایر 2022 اپل

هنگامی که اپل آیپد ایر (۲۰۲۰)، مدل نسل چهارم را معرفی کرد، پیشرفت بزرگی در فروش بازار تبلت اپل اتفاق افتاد. این دستگاه توسط بیونیک A14 تغذیه می شود، تراشه ای که در سری آیفون ۱۲ اجرا می شود؛ در حال حاضر ، شایعات زیادی در مورد مشخصات مدل نسل پنجم آیپد ایر (2022) وجود دارد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل ازفون آرنا؛ نشت اطلاعاتی در خارج از آسیا می گوید که فیس تایم با بهبود دوربین جلو و با دریافت پشتیبانی از  Center Stage همراه خواهد بود؛ با استفاده از فناوری های یادگیری هنگامی که دوربین جلو ultra wide برای برنامه هایی مانند FaceTime استفاده می شود، شما و دیگران بدون توجه به اینکه چقدر از هم دور باشید باز هم در یک قاب باقی می مانید. به گفته ماکوتاکارا، نسل پنجم آیپد ایر در بهار امسال در کنار آیفون 3 SEرونمایی خواهد شد.

آیپد ایر (۲۰۲۲) به طور کلی همان فرم مدل قبلی خود را خواهد داشت با این تفاوت که توسط بیونیک A15 که خط آیفون ۱۳ را قدرت می دهد، تغذیه خواهد شد. دوربین فیس تایم اسنپر ultra wide خواهد شد و این تبلت از 5G پشتیبانی خواهد کرد؛ ماکوتاکارا همچنین اشاره می کند که مشخصاتی شبیه به مینی آیپد نسل ششم خواهد داشت.

ما انتظار داریم که نسل پنجم آیپد ایر همان صفحه نمایش 10.9 اینچی را داشته باشد که نسل چهارم 2020 داشت؛ اسکنر اثر انگشت (Touch iD) که با دکمه پاور همراه شده است، یک دوربین پشتی تکی، پورت USB-C، و پشتیبانی از مداد دوم اپل. به لطف سطح لمسی آن، یک کاربر می تواند نوک مداد اپل را حتی بدون پایین گذاشتن ابزار نوشتن دیجیتال تغییر دهد.

در حالی که قیمت گذاری در این زمان ناشناخته است، آیپد ایر فعلی از ۵۹۹ دلار برای نسخه وای فای با ۶۴ گیگابایت ذخیره سازی شروع می شو؛ با ادامه یافتن کوید و نگه داشتن برخی از کارکنان و دانش آموزان در خانه، تقاضا برای تبلت ها احتمالا قوی باقی می ماند.

ترجمه:مهتا حیدری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا