گیمویدئو

بازی رایگان Gundam Evolution معرفی شد

کمپانی باندای نامکو به تازگی از بازی تیراندازی و رایگان Gundam Evolution برای کنسول‌های نسل هشتم و نهمی ایکس‌باکس، پلی‌استیشن و رایانه‌های شخصی رونمایی کرده است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ Gundam Evolution با الهام از انیمه‌ی گاندام، یک بازی تیراندازی اول‌شخص و آنلاین است که در آن بازیکنان کنترل زره‌هایی به خصوص و رباتیکی با نام Mobile Suit را در دست می‌گیرند و بازیکنان دیگر را به صورت آنلاین در نبردهای شش در مقابل شش به چالش می‌کشند. با عملکرد سریع و کنترل‌های بهینه، بازیکنان می‌توانند بین بسیاری از زره‌های مختلف جابجا شوند تا با شرایط مبارزات هماهنگ شوند. هر کدام از این زره‌ها قابلیت‌های خاصی نظیر مهارت‌های حمله، عملکردهای پشتیبانی و میزان سلامتی متفاوتی دارند. در واقع باید زره‌ی مورد‌علاقه‌ی خود را پیدا کرده و در راستای همکاری تیمی از آن استفاده کنید.

از بین قابلیت‌های مختلف زره‌ها می‌توان به Thruster اشاره کرد که با استفاده از آن می‌توانید مسیرهای طولانی را به سرعت طی کنید. حرکش Dash نیز برای حرکت با شتاب سریع در مسافت‌های نزدیک استفاده می‌شود و قابلیت Boost Jump امکان جهش‌های بلند را فراهم می‌کند. با استفاده از سیستم Thrust، بازیکنان می‌توانند به طور موثر در میدان جنگ حرکت کنند و از حرکات غافلگیرکننده و ناگهانی برای شکست دشمنان استفاده کنند. در نهایت هر یک از زره‌ها به قابلیت‌های ویژه‌ای مجهز هستند که با رسیدن به شرایط خاصی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. این قابلیت‌ها برای هر زره متفاوت است و آسیب زیادی وارد می‌کنند.

از زره‌های رباتیکی که وجودشان در بازی تایید شده می‌توان به RX-78-2 Gundam، RX-80PR Pale Rider، MS-06 ZAKUⅡ، MSN-04 Sazabi، MSA-005 Methuss، RGM -79SP GM Sniper II، NRX-044 Asshimar، ZGMF-XX09T Dom -M01 ∀ Gundam، RX-75 Guntank و RGM-79 GM اشاره کرد. به طور کلی، تنوع بسیار زیادی در انتخاب زره وجود دارد، به خصوص با GN-001 Gundam Exia و RMS-108 Marasai که در پایان تریلر نمایش داده می‌شوند.

در رابطه با انیمه‌ی که بازی بر اساس آن ساخته شده می‌توان گفت که داستان آن در آینده‌ای دور اتفاق می‌افتد و بر جنگ بین پادشاهی زئون و فدراسیون زمین متمرکز است. در این میان شخصیتی نوجوان با نام آمورو ری با روبات غول‌پیکر جدیدی به نام RX-78-2 Gundam در وسط داستان قرار دارد و روایت حول او می‌چرخد.

بازی Gundam Evolution در تاریخی نامعلوم در سال ۲۰۲۲ میلادی به صورت رایگان عرضه خواهد شد. همچنین یک نسخه‌ی آزمایشی از بازی در استیم، از ۷ آوریل (۱۸ فروردین ۱۴۰۱) تا ۱۲ آوریل (۲۳ فروردین) در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت. جزئیات نسخه‌ی آزمایشی کنسول‌ها متعاقبا اعلام خواهد شد. در ادامه می‌توانید تصاویر و تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا