فناوری اطلاعات

اینستاگرام اپلیکیشن‌های Hyperlapse و Boomerang را به‌طور مستقل اجرا می‌کند

به نظر می‌رسد اینستاگرام این روزها در یک برنامه بازنشستگی قرار گرفته است. چند روز پس از اینکه پلتفرم اشتراک‌گذاری عکس و ویدیو متعلق به متا اعلام کرد که برنامه مستقل IGTV را تعطیل می‌کند ، اکنون زمان آن فرا رسیده است که اپلیکیشن‌های Hyperlapse و Boomerang درمان مشابهی دریافت کنند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از digitaltrends؛ TechCrunch گزارش می دهد که از 8 مارس 2022، برنامه های مستقل برای جلوه های Hyperlapse و Boomerang برای اندروید ظاهراً از فروشگاه Google Play و Apple App Store خارج شده اند و دیگر برای دانلود در دسترس نیستند . برای کسانی که نمی‌دانند، اینها برنامه‌هایی هستند که کاربران اینستاگرام برای افزودن جلوه‌ها به ویدیوها قبل از آپلود نسخه نهایی محتوا در اینستاگرام از آنها استفاده می‌کنند.

چیزی که در مورد این حرکت عجیب است این است که برخلاف برنامه IGTV که بوت بسیار تبلیغاتی دریافت کرد، اما هنوز از فروشگاه های برنامه حذف نشده است – به نظر می رسد این دو برنامه در سکوت از هر دو فروشگاه برنامه حذف شده اند. طبق سرویس ردیابی اپلیکیشن Apptopia ، احتمال زیادی وجود دارد که اپلیکیشن های Hyperlapse و Boomerang در همان روز از فروشگاه های اپلیکیشن حذف شوند.

داده های AppTopia همچنین نشان می دهد که برنامه بومرنگ مستقل در بین اینستاگرامرها حتی در روزی که حذف شد بسیار محبوب بود. در واقع، این اپلیکیشن به طور متوسط ​​روزانه 26000 بار دانلود و بیش از 300 میلیون بار دانلود شده است. اعداد Hyperlapse در مقایسه کمرنگ است — تنها با 23 میلیون دانلود. به همین دلیل است که تصمیم اینستاگرام برای بازنشستگی برنامه بومرنگ بسیاری از مردم را گیج کرده است.

چرا اینستاگرام تمام اپلیکیشن های جانبی را از بین می برد؟

در حالی که اینستاگرام هنوز دلایل بازنشستگی برنامه های Hyperlapse و Boomerang را فاش نکرده است، این شرکت توضیح داد که چرا از طریق یک پست وبلاگی IGTV را قطع کرده است. می توان تصور کرد که دلایل بازنشستگی برنامه مستقل IGTV برای Hyperlapse و Boomerang نیز صدق می کند.

در پست وبلاگ فوق، اینستاگرام فاش کرد که تلاش خود را برای بهبود تجربه استفاده از اپلیکیشن اصلی اینستاگرام دو چندان می کند. با توجه به اینکه اپلیکیشن پیش‌فرض اینستاگرام مدت‌هاست که توانایی ضبط ویدیوهای Hyperlapse و Boomerang را به دست آورده است، اکثر کاربران اینستاگرام برای استفاده از این افکت‌ها حتی نیازی به دانلود Boomerang یا Hyperlapse ندارند. علاوه بر این، این اپلیکیشن‌های مستقل، بقایای دورانی هستند که اپلیکیشن اینستاگرام برای گوشی‌های هوشمندی که از سخت‌افزار کم‌قدرت استفاده می‌کردند، کمی پف کرده بود.

دانلود اپلیکیشن اختصاصی Hyperlapse یا Boomerang، افزودن تمام افکت های مورد نیاز و آپلود محتوا با استفاده از برنامه اصلی اینستاگرام برای چنین کاربرانی آسان تر (و اغلب سریعتر) بود. اکنون که حتی گوشی‌های نسبتاً کم‌هزینه نیز می‌توانند برنامه اینستاگرام را به راحتی اجرا کنند، به سختی نیازی به برنامه‌های مستقل برای افزودن افکت وجود دارد.

ترجمه:میترا شنتیائی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا