فناوری اطلاعات

اندروید 13 Go Edition با زبان طراحی Material You معرفی شد

گوگل به‌تازگی اندروید 13 Go Edition با سبک طراحی Material You را معرفی کرده است. نسخه جدید اندروید 13 با هدف ارائه‌ به‌روزرسانی‌های مستقیم نرم‌افزاری و ویژگی‌های سفارشی‌سازی فراوان معرفی شده و با گوشی‌های ارزان قیمت که فضای ذخیره‌سازی یا حافظه زیادی ندارند نیز سازگار است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از شهر سخت افزار؛ معرفی نسخه جدید Android 13 Go نقطه‌عطفی برای شمار زیادی از کاربران این سیستم‌عامل به حساب می‌آید؛ چرا که اکنون بیش از 250 میلیون دستگاه فعال ماهانه وجود دارد که از Android Go بهره می‌برند.

برای اطمینان از اینکه گوگل قادر به خدمت‌رسانی به تعداد رو به رشد کاربران است، این شرکت بر روی سه بخش مهم اطمینان، سهولت استفاده و سفارشی‌سازی تمرکز می‌کند تا کاربران با نسخه اندروید 13 Go، تجربه بهتری را فراهم کنند.

سیستم‌عامل اندروید 13 Go همچنین علاوه‌ بر به‌روزرسانی‌های ظاهری، از لحاظ نرم‌افزاری نیز سیستم شما را به‌روز خواهد کرد. نسخه‌ جدید سیستم‌عامل، آپدیت سیستم گوگل پلی را در قالب یک پلتفرم کامل به قابلیت‌های خود اضافه کرده که کاربران با استفاده از آن می‌توانند به‌روزرسانی‌های مهم را به راحتی دریافت کنند.

این قابلیت همچنین در زمان پیدا شدن حفره‌های امنیتی در یک اپلیکیشن بسیار کاربردی خواهد بود و بدون اشغال کردن حافظه‌ داخلی بسیار کم گوشی‌های رده‌پایین، آن‌ را به‌روزرسانی می‌کند.

علاوه بر این، گوگل به Android 13 Go edition اطلاعات هوشمندی را اضافه کرده که به شما کمک می‌کند از گوشی خود نهایت استفاده را ببرید. نسخه جدید ویژگی Discover را به دستگاه اضافه می‌کند که به شما امکان می‌دهد در صفحه اصلی به سمت راست بکشید و فهرستی از مقالات و همچنین محتواهای دیگر را مشاهده کنید.

گوگل بر این باور است که همه باید بتوانند گوشی‌های خود را آن‌طور که می‌خواهند سفارشی‌سازی کنند و با نسخه Android 13 Go، کاربران برای اولین بار طراحی Material You را دریافت می‌کنند. کاربران می‌توانند کل طرح رنگ گوشی خود را سفارشی کرده تا بتوانند با والپیپر خود هماهنگ شوند. هنگامی‌که والپیپر را تنظیم می‌کنید، طرح‌های رنگی مربوطه را برای انتخاب خواهید دید.

در نهایت باید گفت Android 13 Go edition همچنین ویژگی‌های کلیدی اندروید ۱۳ مانند مجوزهای اعلان، تنظیمات زبان برنامه و موارد دیگر را به همراه خواهد داشت. گوگل اعلام کرده دستگاه‌های مجهز به این سیستم‌عامل سال آینده وارد بازار خواهند شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا