موبایل

اطلاعاتی راجع به گوشی جدید وان پلاس

وان پلاس 10 پرو در حال حاضر در چین منتشر شده است. در طول MWC، تولیدکننده اعلام کرد که نسخه جهانی گوشی را تا پایان ماه جاری منتشر خواهد کرد.

ماه گذشته وان پلاس با اعلام اینکه نسخه جهانی وان پلاس 10 پرو بر روی OxygenOS 13 اجرا خواهد شد، دنیای گوشی های هوشمند را شگفت زده کرد؛ چرا که OxygenOS قرار بود به دنبال کسب stablemate Oppo از وان پلاس در سال گذشته به طور کلی عوض شود.

وان پلاس می تواند یک گوشی همراه حق بیمه بیشتر در آثار داشته باشد. در ماه ژانویه، یک تصویر درز شده نشان می داد که گوشی جدید وان پلاس با دوربین پشتی مشابه با وان پلاس 10 پرو وجود دارد، البته کمی هم متفاوت است. این تصویر می توانست وان پلاس 10 اولترا باشد که ممکن است یک صفحه نمایش بزرگتر، باتری ظرفیت بیشتر، شارژر سریع تر و ویژگی های بیشتر دیگری در مقایسه با 10 پرو داشته باشد.

از این عکس به نظر می رسد که گزینه های رنگ این گوشی، سیاه و سفید خواهند بود. با این حال، چیزی در مورد گوشی است که نشان می دهد که این وان پلاس 10 بدون آرم هاسلبلاد نمادین در پشت خود ندارد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از فون آرنا؛ مشخص نیست که وان پلاس 10 چه زمانی رونمایی خواهد شد، اما این احتمال وجود دارد که وان پلاس این کار را همزمان با معرفی وان پلاس 10 اولترا انچام دهد.

ترجمه:مهتا حیدری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا