فناوری اطلاعات

بهترین آنتی ویروس‌های سال AV-TEST را بشناسید

شرکت ارزیابی آنتی ویروس AV-Comparatives لیست بهترین نرم‌افزارهای امنیتی سال 2021 را منتشر کرده است. ویندوز دیفندر در این لیست به جایگاه مناسبی نرسیده است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از شهر سخت افزار؛در بخش بهترین حفاظت آنتی ویروس‌های AV-TEST بیت دیفندر، کسپرسکی و نورتون 360 به رتبه‌های اول تا سوم دست یافته‌اند. بخش بهترین عملکرد برگزیدگان بیشتری دارد که آنتی ویروس‌های ESET ،G DATA، کسپرسکی، نورتون 360، PC Matic و Protected.net Total AV را شامل می‌شوند.

رنکینگ سال 2021 AV-TEST نشان می‌دهد که این شرکت ارزیابی از عملکرد Windows Defender در قیاس با سایر راه‌حل‌های امنیتی راضی نبوده است. با این حال آنتی ویروس پیش‌فرض ویندوز در تست‌های نیمه دوم سال 2021 بسیار بهتر عمل کرده و در ماه‌های اکتبر و دسامبر این سال امتیاز کامل را از آن خود کرده است.

با این وجود مایکروسافت و طرفدارانش امسال هیچ جایزه‌ای از سوی AV برای بخش خانگی دریافت نخواهند کرد و محصولات دیگر شرکت‌ها عملکرد بهتری ارائه داده‌اند. در بخش امنیت ویندوز، AV سه جایزه بهترین حفاظت، بهترین عملکرد و قابل استفاده بودن را در نظر گرفته است.

جایزه بخش قابل استفاده بودن نیز به آنتی ویروس‌های ESET و آویرا اختصاص یافته است. باید به این نکته اشاره کنیم که ویندوز دیفندر در بخش بهترین حفاظت برای شرکت‌ها به رتبه اول دست یافته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا