موبایل

20 درصد از کاربران اندروید قصد دارند به گلکسی S22 ارتقا یابند

یک نظرسنجی جدید انجام شده، نشان می دهد که چه درصدی از کاربران اندروید قصد دارند گوشی های خود را به سری آینده سامسونگ گلکسی s22 ارتقا دهند. این نظرسنجی شامل ۱۰۶۷۸ کاربر اندرویدی در ایالات متحده بود که ۲۰٪ آن ها قصد ارتقاء به سری گلکسی s22 را داشتند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از فون آرنا؛ در حال حاضر، 20٪ ممکن است خیلی به نظر نرسد، اما اگر شما تعداد کاربران فعال اندروید در ایالات متحده را در نظر بگیرید، حدود 133 400 000 نفر، که برابر با 26680000 گوشی گلکسی S22 فروخته شده و حدود 29 میلیارد دلار درآمد رفتن به حساب بانکی سامسونگ است.

با وجود قیمت شایعه شده 1299 دلار، 44.4٪ از کسانی که به فکر ارتقاء هستند، در حال برنامه ریزی برای خرید گلکسی S22 اولترا است که جای تعجب ندارد. سامسونگ گلکسی S22 اولترا سردسته گوشی های این سری است و البته قلم ویژه سامسونگ را خواهد داشت و به نوعی جانشینی برای سری Note خواهد بود. سال گذشته سامسونگ گوشی جدید Galaxy Note منتشر نکرد، بنابراین Galaxy S22 Ultra فرصت مناسبی برای ارتقاء از مدل قدیمی Galaxy Note خواهد بود.

بر اساس این نظرسنجی، سامسونگ گلکسی s22 اولترا نیز محبوب ترین انتخاب در میان افراد ۲۵–۳۴ ساله و ۳۵–۴۴ ساله است. هر دوی این گروه های سنی ۱۲٫۲٪ (هر کدام) از کسانی را تشکیل می دهند که می خواهند به سری گلکسی S22 ارتقا پیدا کنند.

ترجمه:مهتا حیدری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا