کامپیوتر

قیمت محصولات جدید اپل

انتظار می رود اپل مدتی در ماه مارس یا آوریل میزبان یک رویداد مجازی برای معرفی محصولات جدید از جمله نسل سوم آیفون SE و آیپدهای جدید باشد و به نظر می رسد این شرکت آزمایش این دستگاه ها را در هند آغاز کرده است.

با توجه به چیز هایی که شنیده ایم، هند سه آیفون با شماره مدل های A2595، A2783، و A2784 وارد کرده است. آنها به احتمال زیاد اعداد مدل ها برای آیفون SE 2022 هستند و به تازگی نیز در پایگاه داده کمیسیون اقتصادی اوراسیا ظاهر شدند و بایگانی مانند این معمولا نشان دهنده رونمایی قریب الوقوع است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از فون آرنا؛ داده های همراه، قیمت بیش از ۳۰۰ دلار را پیشنهاد می کند. آخرین آیفون SE در آوریل ۲۰۲۰ اعلام شد و قیمت آن از ۳۹۹ دلار شروع می شد. انتظار می رود نسخه ۲۰۲۲ اتصال 5G و تراشه بیونیک A15 آیفون ۱۳ را به دست آورد، اما به احتمال زیاد همان طراحی الهام گرفته از آیفون ۸ و صفحه نمایش ۴٫۷ اینچ را حفظ خواهد کرد.

دو نسخه جدید آی پد ایر با شماره های مدل A2588 و A2589 ظاهرا برای آزمایش نیز به هند وارد شده اند و قیمت آنها می تواند در محدوده 500 تا 700 دلار باشد؛ برای مرجع، آخرین آیپد ایر از 599 دلار شروع می شود.

آیپد ایر ۴ در اواخر سال ۲۰۲۰ بیرون آمد؛ انتظار می رود جانشین آن با همان طراحی تمام صفحه نمایش و صفحه نمایش ۱۰٫۹ اینچ اما چیپست بیونیک جدیدتر A15، یک سیستم دوربین جلو بهبود یافته با حسگر فوق العاده گسترده 12MP و اتصال 5G داشته باشد.

ترجمه:مهتا حیدری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا