ویدئو

تریلر معرفی بسته‌ی الحاقی Bloodlines برای Watch Dogs Legion

قرار است دو شخصیت محبوب از سری واچ داگز در قالب یک بسته‌ی الحاقی به قسمت سوم بیایند. یوبی‌سافت از بسته‌ی الحاقی Bloodlines برای بازی Watch Dogs Legion رونمایی کرده است. شخصیت اصلی بازی نخست یعنی «ایدن پیرس» و محبوب‌ترین شخصیت مجموعه یعنی «رنچ» از قسمت دوم در قالب بسته‌ی الحاقی Bloodlines به بازی اضافه خواهند شد.

یوبی‌سافت در کنفرانس خبری زنده‌ی E3 2021 از بازی‌های متنوعی رونمایی کرد. خبرهای مختلفی از مجموعه‌ی فار کرای تا ریبنو سیکس را دریافت کردیم و بالاخره تاریخ انتشار اولین بسته‌ی الحاقی بازی Watch Dogs Legion به نام Bloodline هم اعلام شد. عاشقان واچ داگز قادر به دریافت محتوای جدید بازی در روز ۶ ژوئیه به‌عنوان بخشی از سیزن پس بازی خواهند بود.

طرفداران بازی واچ داگز، ماه‌هاست منتظر انتشار اولین بسته الحاقی داستانی بازی هستند اما مشکلات موجود باعث شد تا یوبی‌سافت در اعلام تاریخ انتشار آن، تعلل به خرج دهد. به‌ هر حال روز ۱۵ تیر برای طرفداران Watch Dogs Legion روز بزرگی خواهد بود و حتما این تاریخ را به یاد داشته باشید. درباره‌ی محتوای جدید بازی باید بگوییم که ایدن پیرس که شخصیت اصلی اولین شماره‌ی مجموعه است، به بخش داستانی واچ داگز لیجن خواهد آمد. به قول طرفداران یوبی‌سافت، مشهورترین دایی تاریخ ویدیو گیم بار دیگر به دنیای جذاب بازی بر خواهد گشت.

یوبی‌سافت در توضیح بسته الحاقی Bloodline نوشته است:

این دی‌ال‌سی وقایع قبل از داستان اصلی را پوشش می‌دهد. ایدن پیرس شهر شیکاگو را ترک کرده و بلیت سفر به مقصد لندن را تهیه‌کرده است. او آنجا به پسر خواهرش به نام جکسون می‌پیوندد تا زندگی تازه‌ای را شروع کند اما در دام قدرت شرکت‌های تولیدکننده ربات‌های نظامی می‌افتد و باعث می‌شود به‌عنوان یکی از اعضای گروه DedSec به فعالیت بپردازد. ایدن باید از تجربه و شم جاسوسی خود به‌منظور دوام آوردن در این شهر وحشی استفاده کند و خانواده‌اش را از خطرات به دور نگه دارد.

می‌توانید تریلر رونمایی این بسته را در پایین ببینید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا