موبایل

سنسور دمای بدن در اپل واچ

خانواده Galaxy Watch4 سامسونگ در حال حاضر از ویژگی های یک مانیتور فشار خون  بهره می برد، اما اپل هنوز در حال کار بر روی این ویژگی است. بر اساس گزارش جدیدی از مارک گورمن بلومبرگ، این شرکت ممکن است تنها یک اپل واچ با نظارت بر فشار خون در بازار در سال ۲۰۲۴ داشته باشد.

تیم ها در حال کار بر روی این مورد هستند، اما تعیین دقت این دستگاه یک چالش است؛ این ویژگی “برای حداقل چهار سال” برنامه ریزی شده است اما در نهایت انتشار آن ممکن است تا سال 2025 طول بکشد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از جی اس ام آرنا؛ اپل می خواهد با خوانش های فشار خون متفاوتی داشته باشد و خوانش های سیستولیک و دیاستولیک خاصی را از دست ندهد، در عوض فقط به پوشندگان اپل واچ هشدار می دهد که ممکن است فشار خون بالا داشته باشند. که به نظر می رسد که سامسونگ در این مورد راه هیجان انگیز تری را پیش گرفته است، اما این مورد نیز نیاز به کالیبراسیون ماهانه با یک مانیتور سنتی دارد، در حالی که اپل می خواهد راه حل خود را به طور کاملا مستقل داشته باشد.

ممکن است سنسور دمای بدن در اپل واچ امسال وارد شود. این در ابتدا فقط برای کمک به برنامه ریزی باروری مورد استفاده قرار می گیرد و در نهایت می تواند تعیین کند که دمای بدن کاربر بالاتر از حد طبیعی است یا خیر، اما، مانند فشار خون، بعید است که اندازه گیری واقعی را نشان دهد. این همان روشی است که Fitbit آن را روی Sense انجام می دهد – شما یک “محدوده” دریافت می کنید و به شما می گویند که دلتای دمایی شما از محدوده طبیعی خود منحرف شده است.

ترجمه:مهتا حیدری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا