موبایل

سامسونگ گلکسی A13

بدنه گلکسی A13 تقریبا شبیه به A13 5G است؛ هر چند این گوشی صفحه شیشه ای 5 برابر حفاظت مانند صفحه نمایش گلکسی A23 نیز دارد. همچنین دارای  همان اندازه 6.6″ PLS ال سی دی، 60Hz، بر خلاف A13 5G و A23، که هر دو دارای 90Hz هستند.

راه اندازی دوربین در A13 تقریبا با A23 یکسان است، به جز در عدم OIS بر روی دوربین اصلی و داشتن محدودیت 1080p ضبط ویدیو تحمیل شده توسط تراشه 8nm Exynos 850.

هر سه گوشی دارای ۵۰ باتری میلی آمپری هستند، اما A13 محدود به شارژ ۱۵W است، در حالی که گلکسی A23 می تواند تا ۲۵ وات شارژ کند. همانطور که گفتیم – تفاوت ظریف در این بخش های ترکیب سامسونگ مشاهده می شود.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از جی اس ام آرنا؛ متاسفانه چيز زيادي برای حرف زدن راجب جعبه بسته بندی سامسونگ وجود ندارد؛ این شرکت واقعا بسته نرم افزاری لوازم جانبی خود را کاهش داده است. در واقع، هیچ لوازم جانبی برای صحبت کردن راجبش وجود ندارد مگر اینکه شما کابل نوع C به کابل نوع C USB را لوازم جانبی به شمار آورید. به نظر می رسد این کابل، یک کابل منفعل ساده بدون تراشه نشانگر الکترونیکی است.

در حالی که عدم شارژر در جعبه کمی تاسف آور است، زاویه اکولوژیکی برای در نظر گرفتن وجود دارد. در واقع، حمل و نقل کمتر شارژر به احتمال زیاد به این معنی است که در نهایت در دفن زباله صرفه جویی می شود. همچنین، کل بسته بندی گلکسی A13 از تخته فیبر غیر موج دار (تخته کاغذ) ساخته شده است؛ از الیاف سلولزی ساخته شده است که قابل بازیافت و زیست تخریب پذیر (قابل کمپوست) هستند.

ترجمه:مهتا حیدری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا