موبایل

برگشت تاچ آیدی به آیفون

اگر چه حق ثبت اختراع اپل برای ویژگی تاچ آیدی زیر صفحه نمایش درست در ماه گذشته اعطا شد، اما بعید است که این شرکت تاچ آی دی را در آینده ای پیش بینی شده به آیفون بازگرداند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از فون آرنا؛ در اوائل ماه جاری اپل راهی را برای استفاده از سیستم باز کردن قفل Face ID با ماسک معرفی کرد که در طول همه گیری کرونا همه جا حاضر شد. مینگ چی کوئو تحلیلگر مورد اعتماد اپل در سال ۲۰۲۱ گفته بود که اپل می تواند اولین آی فون را با شناسه لمسی زیر صفحه نمایش در نیمه دوم سال ۲۰۲۳ منتشر کند، اما دیگر نمی بیند که این اتفاق به زودی رخ دهد.

مدل های جدید امسال، آیفون ۱۴ پرو و پرو مكس، به شدت احتمال از دست دادن شکاف را دارند. به جای این از آنها انتظار می رود قطعه ای قرصی شکل برای دوربین جلو و دوربین مادون قرمز و یک سوراخ برای پروژکتور نقطه شناسایی چهره داشته باشند.

امسال انتظار داریم این شرکت چهار مدل را منتشر کند: آیفون 6.1 اینچ 14 پرو و 6.7 اینچ پرو مكس، و آیفون 6.1 اینچ 14 و 6.7 اینچ آیفون 14 مكس. جوانب مثبت به احتمال زیاد طراحی قرص+ سوراخ فوق، برجستگی دوربین ضخیم تر با یک سنسور جدید داشته باشند؛ در حالی که مدل های معمولی همان طراحی شکاف دار و یک تراشه به حاشیه بهبود یافته را داراند.

ترجمه:مهتا حیدری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا