موبایل

تاریخ رونمایی وان پلاس 10 پرو

مدت کوتاهی پس از ساخت طولانی به سر رسیده مارس 31 رسمی رویداد راه اندازی جهانی، وان پلاس نیز آغاز شده است روند پیش سفارش 10 پرو در تعدادی از کشورهای مختلف، از جمله ایالات متحده شروع شده است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از فون آرنا؛ این فرایند خود تا حدودی غیر معمول است، چون نیاز به سپرده 1 دلاری برای نگه داشتن جای خود را در لیست رزرو دارد. این کار به شما اجازه “دسترسی به مزایای منحصر به فرد” خواهد داد زمانی که تلفن در واقع منتشر شود.

به ناامیدی بسیاری از طرفداران هاردکور این شرکت در سراسر جهان، وان پلاس تصمیم به شکستن سنت چند ماه پیش خود و تصمیم به انجام آنچه که مارک های چینی دیگر در واقع برای سال انجام داده اند، گرفته است.

البته ، وان پلاس 10 پرو هرگز قرار نبود در بزرگترین بازار گوشی های هوشمند خارج برای همیشه پنهان بماند و همانطور که وعده داده شده ، حق بیمه گوشی 6.7 اینچ برای راه اندازی بین المللی تا پایان ماه مارس درست خواهد شد.

با توجه به اینکه چگونه سه منطقه زمانیبرای سفارش وجود دارد، بعد از فروش گوشی ها در چین ممکن است وان پلاس توجه بیشتری به بازار هند داشته باشد. اما چیزی به ما می گوید تمام بازارهای بزرگ در این رویداد مرموز ذکر شده اند ، و اگر قرار باشد Snapdragon 8 ژنرال 1 نیروگاه به فروش در ایالات متحده و اروپا پس از هند باشد، ما انتظار انتظار طولانی ای را نداریم.

ترجمه:مهتا حیدری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا