موبایل

گلکسی F34 با طراحی تکراری معرفی شد

سامسونگ در کنار گوشی‌های پایین‌رده و میان‌رده‌ی سری A و M، گوشی‌های سری F را معمولا فقط برای بازار هند معرفی می‌کند. روز گذشته این شرکت از گوشی گلکسی F34 رونمایی کرد که به غیر از داشتن نام متفاوت، فرق خاصی با گلکسی M34 ندارد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ در پنل جلویی این گوشی از نمایشگر ۶.۵ اینچی Super AMOLED استفاده شده که رزولوشن FHD+ و رفرش‌‌ریت ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌کند. در این پنل دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی قرار دارد و همچنین بر روی نمایشگر، شیشه‌ی محافظ گوریلا گلس ۵ استفاده شده است. پردازش‌های گوشی از طرف چیپست اگزینوس ۱۲۸۰ صورت می‌گیرد که ۶ یا ۸ گیگابایت رم آن را همراهی می‌کنند و همچنین باید به ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش اشاره کنیم.

در پنل پشتی در کنار دوربین اصلی ۵۰ مگاپکیسلی که از لرزشگیر اپتیکال استفاده می‌کند، با اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی هم روبرو هستیم. از نظر نرم‌افزاری، سامسونگ برای گلکسی F34 از رابط کاربری One UI 5 مبتنی بر اندروید ۱۳ استفاده کرده است که انرژی موردنیاز هم از طرف باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با سرعت شارژ ۲۵ وات تامین می‌شود.

گلکسی F34 با طراحی تکراری معرفی شد

مدل ۶/۱۲۸ گیگابایتی این گوشی با قیمت ۲۳۰ دلار راهی بازار هند می‌شود و کاربران هندی برای خرید مدل ۸/۱۲۸ گیگابایتی هم باید ۲۵۴ دلار بپردازند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا