تکنولوژیکامپیوتر

فیلم های کوتاه یوتیوب پنج تریلیون بازدید را در کمتر از یک سال و نیم راه اندازی رد کرد

به نظر می رسد که فیلم های کوتاه تر به عنوان وسیله ای برای به اشتراک گذاری از طریق رسانه های اجتماعی (و نه تنها در TikTok) در حال محبوب شدن هستند؛ اندروید سنترال هم اکنون گزارش می دهد که یوتیوب شورتز، رقیب گوگل و تیک تاک، هم اکنون از زمان ایجادش، یک سال و نیم پیش، پنج تریلیون بازدید کل را جمع آوری کرده است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از فون آرنا؛ به نظر می رسد که چنین فیلم های کوتاه در حال جمع کردن بیشتر و بیشتر بیننده است؛ اما این عدد تنها چیزی نیست که مدیر عامل یوتیوب فاش کرد. او همچنین از راه های جدیدی پرده برداری کرد که می تواند به سازندگان کمک کند تا پول کسب کنند، جدا از صندوق ۱۰۰ میلیون دلاری که سال گذشته اعلام شد.

به هر حال این صندوق هم اکنون در بیش از ۱۰۰ کشور جهان در دسترس است. تقریبا، در ماه اوت، یوتیوب این صندوق را به عنوان بخشی از ابتکار عمل برای دریافت سازندگان محتوا در یوتیوب به ساخت فیلم های کوتاه بیشتر اعلام کرد. این اساسا به این معنی است که این شرکت در حال پرداخت بین 100 تا 10،000 دلار در ماه بر اساس تعداد بازدید ها به سازندگان این فیلم هاست.

مهم تر از آن، یوتیوب در حال برنامه ریزی برای گسترش روش هایی است که از آن برای کمک به سازندگان برای کسب درآمد بیشتر برای فیلم های کوتاهی که درست می کنند، استفاده می کند. یوتیوب به سازندگان کمک خواهد کرد تا محتوای اسپانسر شده توسط برنامه ای به نام BrandConnect را بسازند. این برنامه سازندگان را با مارک های خاصی که برای نوع محتوای خود مناسب هستند مطابقت می دهد.

اما همه اش این نیست. این پلتفرم همچنین در حال برنامه ریزی برای فعال کردن ویژگی خرید و اضافه کردن آن به فیلم های کوتاه یوتیوب است؛ این برنامه موجود اجازه می دهد تا بینندگان به فهرست و فروشگاه محصولاتی، که در فیلم ظاهر می شود، بروند.

و آخرین اما نه کم اهمیت تر از همه، یوتیوب به دنبال گسترش ویژگی ریمیکسی خود است که به شما اجازه می دهد تا فیلم های کوتاه با استفاده از صداهای فیلم های یوتیوب ایجاد کنید. البته صداها باید برای هر کسی در دسترس باشند تا کپی کند و محتوای کپی رایت نباشد.

ترجمه:مهتا حیدری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا