فناوری اطلاعات

لانچ تریلر و گیم پلی بازی Death Stranding

البرز فاوا نیوز؛ لانچ تریلر بازی Death Stranding با خبر اینکه در تابستان سال آینده این بازی از انحصار پلی استیشن در می آید و نسخه ی مخصوص پی سی آن نیز عرضه می شود، منتشر شد.
این ویدیوی 8 دقیقه ای که تقریباً در تمام آن می توان گریه ی نوزادان و حرف زدن روسا را در آن شنید، شامل بخش هایی از گیم پلی بازی نیز می شود.

داستان بازی از این قرار است که آمریکا احتیاج به بازسازی دارد و شما در نقش Sam Bridges (سام بریج) با بازی Norman Reedus (نورمن ریداس) وظیفه ی جابه جایی نوزادان، بسته های دیگر و همچنین فعال کردن ترمینال جهانی برای ارتباط با دیگران برای نجات دنیای بازی را به صورت مخفی دارید، که همانطور که در گیم پلی گنجانده شده در این ویدیو مشاهده می کنید، زیاد هم نمی توان به صورت مخفیانه این کار را انجام داد.

همانطور که قبلاً هیدئو کوجیما کارگردان و سازنده ی Death Stranding قبلاً نیز گفته بود این بازی مانند یک فیلم سینمایی است که در اواسط آن زمانی که گیمر به حدود نیمه ی گیم پلی آن برسد بازی جداب خواهد شد، البته به شرطی که از دنیای بازی نیز سر در آورد.
این بازی در تاریخ 8 نوامبر 2019 (17 آبان) به صورت انحصاری برای پلی استیشن منتشر و تابستان 2020 از انحصار سونی در آمده و نسخه ی پی سی آن نیز منتشر خواهد شد.

[aparat id=’27c8h’]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا