موبایل

هر چهار مدل آیفون 14 صفحه نمایش 120 هرتز و 6 گیگابایت رم خواهند داشت

انتظار می رود خانواده آینده آیفون ۱۴ اپل در پاییز راه اندازی شوند و از چهار مدل تشکیل شده اند: آیفون ۱۴، آیفون ۱۴ مكس، آیفون ۱۴ پرو، و آیفون ۱۴ پرو مكس. مدل “مینی” پس از فروش ناخوشایند آیفون ۱۳ مینی متوقف خواهد شد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از جی اس ام آرنا؛ گفته می شود که هر چهار مدل آیفون ۱۴ نه فقط دو دستگاه پرو (به همان شکلی که در حال حاضر در نسل آیفون ۱۳ چنین است) صفحه نمایش های ۱۲۰ هرتزی خواهند داشت؛ نه فقط آن، بلکه هر چهار مدل آیفون 14 نیز دقیقا همان 6 گیگابایت رم را دارند؛ این بیش از حد در تضاد با وضعیت فعلی است، که در آن آیفون 13 مینی و آیفون 13، 4 گیگابایت، در حالی که پرو و پرو مکس حداکثر 6 گیگابایت رم دارند.

پیش از این، پو گفت : آی فون 14 پرو و پرو مكس می توانند تا 8 گیگابایت رم هم بروند، اما ظاهرا که این اتفاق دیگر نمی افتد. “بررسی زنجیره تامین” نشان داد که ملاحظات هزینه، مقصر تغییر در استراتژی است.

با یکسان بودن این ویژگی ها بین مدل های ارزان تر غیر پرو و گوشی های گران تر پرو، باید دید اپل چه ویژگی های دیگری را می تواند وارد گوشی های پرو کندتا آنها را متفاوت کند و قیمت بیشتری برای آنها لحاظ کند. ما مطمئن هستیم که دوربین یکی از این تفاوت ها خواهد بود.

آنطور که پو می گوید،  گوشی های پرو از 256 گیگابایت ذخیره سازی شروع خواهند شد (در حالی که ظاهرا غیر پرو ها از 64 گیگابایت شروع خواهند شد) و مدل های پرو نیز با دوربین اصلی 48MP رونمایی می شوند.

هنوز برای باور کردن این شایعات راجب آیفون 13 زود است؛ زمان زیادی برای شایعات دیگر وجود دارد که یا این اظهارات را تأیید کنند یا به چالش بکشند.

ترجمه:مهتا حیدری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا