کامپیوتر

آی مک جدید 27 اینچی اپل با امکانات بی نظیر در راه است

شایعه شده است که اپل، آی مک جدیدی را با صفحه نمایش ۲۷ اینچی به زودی منتشر می کند و ممکن است نام آی مک پرو را برای آن انتخاب کند. در اینجا به این می پردازیم که چه انتظاری باید از این دستگاه داشته باشیم.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از اپل اینسایدر؛ از زمان راه اندازی پردازنده M1، چیزهای زیادی برای ترکیب مک تغییر کرده است. آی مک ۲۴ اینچی با طراحی جدید نازک و سبک معرفی شد و مک بوک پرو سال ۲۰۲۱ با مجموعه جدیدی از پردازنده های قدرتمند منتشر شد.

اگر اپل قصد راه اندازی آی مک ۲۷ اینچی را در ماه مارس داشته باشد، می توانست آی مک پرو را با پردازنده M1 Pro یا M1 Max احیا کند. این دستگاه ممکن است مانند آی مک 24 اینچی به نظر می رسد اما با این تفاوت که دارای رنگ های خاکستری و نقره ای با گودی های سیاه و سفید در اطراف صفحه نمایش است.

بعید به نظر می رسد که اپل، آی مک به روز شده را به عنوان یک محصول متمرکز بر مصرف کننده منتشر کند. شایعات بسیار کمی از این موضوع حمایت می کنند اما اپل ممکن است برای ارائه آی مک جدید، منتظر پردازنده M2 باشد.

یک شایعه بعید نشان می دهد که فیس آیدی ممکن است در آی مک به روز شده مورد استفاده قرار گیرد. در حالی که این با روند تصمیم گیری اپل برای ویژگی های حرفه ای در آی پد مطابقت دارد، هنوز این کار را در مک بوک ها انجام نداده است. مک بوک پرو ۱۴ اینچی و مک بوک پرو ۱۶ اینچی با وجود داشتن مشکل در نمایشگر هنوز شناسه لمسی دارند.

در غیر این صورت اپل همه چیز را برای راه اندازی مجدد آی مک پرو در ماه مارس یا آوریل ۲۰۲۲ در جای خود دارد. هر قدری که طول بکشد، آی مک جدید به احتمال زیاد قدرتمندترین کامپیوتر رومیزی اپل خواهد بود که اپل سیلیکون را اداره می کند؛ حداقل تا زمانی که مک پرو جدید اعلام شود.

ترجمه:مهتا حیدری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا