گیمویدئو

گیم‌پلی جدید گرن توریسمو ۷ را ببینید

چندی پیش سونی یک ویدئو جدید از گیم‌پلی گرن توریسمو ۷ (Gran Turismo 7) منتشر کرد. طبق چیزی که در این ویدئو وجود داشت ما شاهد جاده‌ی معروف دیپ فارست (Deep Forest) در این سری بازی‌ها هستیم.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ مسابقه داخل پیست از سال ۲۰۱۷ در سری بازی گرن توریسمو وجود داشته است. حال این ویدئو جدید نشان می‌دهد که پیست مسابقه در جاده‌های جنگلی هم وجود دارد. چند روی پیش نیز شرکت پلیفونی (Polyphony) از حضور شرکت پورشه در بازی گرن توریسمو رونمایی کرد. ویدئو معرفی این اتفاق دیدگاه پورشه (Porsche Vision) نام دارد که در آن اولین ماشین پورشه‌ای حضور دارد که تماماً در دنیای مجازی طراحی شده است.  در ویدئو منتشر شده از گرن توریسمو ۷ تعدادی از سازندگان در مورد بازی صحبت می‌کنند. بحث‌های مطرح شده در این ویدئو نیز اکثراً بخش‌های مختلف بازی هستند. همینطور اینکه در این ویدئو اطلاعاتی در مورد ماشین‌ها، محل‌های مسابقه و بخش شخصی سازی بازی صحبت می‌شود.

سونی با انتشار این ویدیو خبر از بازگشت جاده‌ی بزرگ و معروف دیپ فارست در گرن توریسمو ۷ داده است.

جاده‌ی دیپ فارست ریس‌وی (Deep Forest Raceway) که در ویدیو شاهد آن هستیم، یکی از جاده‌های معروف سری بازی‌های گرن توریسمو است که در تمام شماره‌های مختلف سری بازی‌های گرن توریسمو منهای گرن توریسمو اسپورت وجود داشته است. سونی با انتشار این ویدیو خبر از بازگشت این جاده‌ی بزرگ و معروف در گرن توریسمو ۷ داده است.

سونی اخیراً از نسخه سالگرد ۲۵ سالگی گرن توریسمو رونمایی کرد که قیمت ۹۰ دلاری دارد. این نسخه شامل بازی گرن توریسمو ۷ به همراه تعدادی آیتم اضافه است.

بازی گرن توریسمو ۷ در تاریخ ۱۳ اسفند سال ۱۴۰۰ عرضه خواهد شد. افرادی که این بازی را پیش‌خرید کرده‌اند زودتر از زمان عرضه آن را دریافت خواهند کرد و تعدادی آیتم اضافه نیز خواهند گرفت.

دقت کنید که بخش داستانی گرن توریسمو به همراه بخش آنلاین آن همگی نیاز به اتصال به اینترنت داشته و به طور کلی این بازی نیازمند اتصال دائم به شبکه پلی‌استیشن است. ماه گذشته شرکت فنتک (Fanatec) از فرمان مخصوص گرن توریسمو ۷ خود رونمایی کرد. این شرکت به ساخت لوازم جانبی برای بازی‌های ریسینگ مشهور است.

مجموعه گرن توریسمو یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های ریسینگ تاریخ است. همینطور اینکه یکی از با سابقه‌ترین‌ها نیز هست. این مجموعه در نسل ۸ حضور چندانی نداشت و باعث شد که مجموعه فورتزا (Forza) مایکروسافت بتواند توجه دوست داران این سبک بازی را به خود جلب کند. حال با بازگشت گرن توریسمو به رقابت، باید دید که چگونه عمل کرده و آیا می‌تواند بهتر از فورتزا عمل کند یا نه.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا