ویدئو

گیم‌پلی تازه از Black Myth: Wukong

اگر به خاطر داشته باشید، تقریباً یک سال پیش به شکلی غیرمنتظره بازی جدیدی به نام «افسانه‌ی سیاه: ووکانگ» (Black Myth: Wukong) معرفی شد که وظیفه‌ی توسعه‌ی آن را یک استودیو چینی ناآشنا به نام «گیم ساینس» (Game Science) بر عهده داشت. این بازی در همان اولین تریلر گیم‌پلی‌اش توانست همه‌ را به خاطر گرافیک فوق‌العاده و نسل بعدی‌ و همچنین گیم‌پلی روانش شگفت‌زده کند. اکنون گیم‌پلی ۱۲ دقیقه‌ای جدیدی از این اثر منتشر شده است که دوباره توجه همه را جلب کرده است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ چند ماهی بود که اخبار تازه‌ای از بازی Black Myth: Wukong نشنیده بودیم تا اینکه بالاخره دوباره سازندگان این اثر تصمیم گرفتند نمایش کامل دیگری را از این بازی به مخاطبان نشان دهند. اگر در این مدت به بازی شک کرده بودید، تریلر جدید، بازی را همچون گذشته و حتی شاید بهتر از قبل به‌صورت چشم‌نوازی نشان می‌دهد.

اولین نکته‌ی مهمی که توجه‌ ما را به خود جلب می‌کند، ظاهر بسیار زیبای آن است. نکته‌ی مهم دیگر این است که به‌صورت رسمی اعلام شده است که بازی Black Myth: Wukong قرار است با موتور بازی‌سازی آنریل انجین ۵ ساخته شود که این شاید بخشی از گرافیک عالی آن را توجیه کند.  همچنین اشاره شده است که این نمایش گیم‌پلی از قابلیت DLSS انویدیا هم بهره برده است.

با توجه به تریلر بازی، به نظر می‌رسد که این اثر از بسیاری از بازی‌های اکشن نقش‌آفرینی امروزی و همچنین آثار سری سولز و به‌ویژه بازی سکیرو الهام‌هایی گرفته است. با این حال، جزئیاتی را هم در گیم‌پلی بازی می‌بینید که آن را متفاوت ساخته است. در ابتدای این تریلر نبرد با یکی از غول آخرهای بازی دیده می‌شود که در یک محیط کوهستانی برفی جریان دارد. طبق انتظار، گرافیک کلی بازی بسیار عالی به نظر می‌رسد اما همه‌ی هیجان از هنگام شروع نبرد آغاز می‌شود. علاوه بر جذابیت کلی نبرد با این غول، جزئیات و فیزیک برف درون بازی کاملاً نسل بعدی و مثال‌زدنی است. نه‌تنها جادوهای سنگین، بلکه حتی بعضی از ضربه‌های سبک‌تر نیزه که به برف برخورد می‌کند، اثری را روی آن و فیزیکش می‌گذارند و زمین پوشیده شده از برف را در طول مسابقه به شکل پویا و طبیعی تغییر می‌دهند.

با این حال، این تنها غول آخری نبود که در این تریلر مشاهده می‌کنید و در ادامه شاهد چندین غول دیگر هم هستید که در نوع خود جالب است و برای ما این سؤال را مطرح می‌کند که بازی چند غول آخر دارد که تعداد قابل‌توجهی از آن‌ها فقط در یک تریلر نشان داده می‌شوند.

بازی Black Myth: Wukong یک بازی اکشن نقش‌آفرینی است که بر اساس رمان فانتزی چینی «سیر باختر» (Journey To The West) ساخته شده است و داستان سان ووکانگ یا همان شاه میمون را در سفرش در سراسر جهان و نبرد با چیزهای بزرگ‌تر از خودش روایت می‌کند. البته، بازی Black Myth: Wukong قرار است اقتباسی از این ماجرا باشد و با توجه به چیزهایی که دیده‌ایم، ممکن است برخی موارد با افسانه‌ی اصلی تفاوت‌هایی داشته باشد. با این حال، این خود بسیار هیجان‌انگیز است که یک بازی ویدیویی قرار است روایتی از یکی از معروف‌ترین و بهترین افسانه‌های چینی را به گیمرها ارائه دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا