کامپیوتر

گوگل Lens امکان جستجو هر صفحه‌ای را در اندروید معرفی کرد

در جریان نمایشگاه اخیر پاریس، گوگل به‌روزرسانی جدیدی برای لنز گوگل اعلام کرد که برای دستگاه‌های موبایل اندرویدی می‌آید. «در ماه‌های آینده»، گوگل به هر کسی که از لنز در اندروید استفاده می‌کند اجازه می‌دهد هر چیزی را که روی صفحه نمایش داده می‌شود جستجو کند. همانطور که گوگل در طول ارائه گفت: “اگر می توانید آن را ببینید، می توانید آن را جستجو کنید”.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از جی اس ام آرنا؛ کاربران می‌توانند نام ساختمان، دستور غذاها، مدل‌های ماشین یا هر تصویری که ممکن است حاوی اطلاعات قابل جستجو باشد را جستجو کنند. همچنین در بین وب‌سایت‌ها و برنامه‌ها کار می‌کند، و برای انجام جستجوی لنز نیازی به ترک صفحه ندارید.

در همان رویداد، گوگل به‌روزرسانی ویژگی Multisearch خود را اعلام کرد: به کاربران امکان می‌دهد جستجوی تصویر و اضافه کردن متن را برای اصلاح نتایج جستجو انجام دهند. اکنون می توانید متنی را اضافه کنید تا نوع نتایج مورد نظر خود را با یک تصویر مشخص کنید.

در توییتی، گوگل نشان می‌دهد که می‌توانید با استفاده از Lens و سپس افزودن یک جستجوی متنی و تعیین سبک متفاوت، جستجوی تصویر را انجام دهید و نتایج را بیشتر اصلاح کنید.

در همان رویداد، گوگل همچنین از Bard، رقیب چت جی پی تی (Chat GPT) خود که به زودی در جستجو معرفی خواهد شد، رونمایی کرد. همین هفته، مایکروسافت همچنین پیشرفت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی خود را برای مرورگر Bing و Edge اعلام کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا