گیم

کنسول بازی ایسوس ROG Ally برای پیش‌سفارش در ژاپن عرضه می‌شود

ایسوس اخیراً کنسول بازی ROG Ally Handheld را معرفی کرده و آن را به عنوان رقیب مستقیم Valve Steam Deck معرفی کرده است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیزموچیانا؛ در حالی که کنسول به طور رسمی معرفی شده و واحدهای بررسی برای تأثیرگذاران فناوری توزیع شده است، مصرف کنندگان عمومی مشتاقانه منتظر انتشار آن در قفسه های فروشگاه هستند.

جالب است که انتظار برای مشتریان ژاپنی ممکن است به زودی به پایان برسد، زیرا این دستگاه اکنون برای پیش‌سفارش در منطقه باز است. ایسوس در توییت اخیر، برند ROG ایسوس اعلامیه‌ای صادر کرد و اعلام کرد که پیش‌سفارش‌های ROG Ally در ژاپن آغاز شده است.

این توییت حاوی پیوندی به صفحه فروشگاه بود که در آن مشتریان می‌توانند پیش‌سفارش‌های خود را انجام دهند. فروش رسمی این کنسول از 14 ژوئن آغاز می شود و ارسال برای واحدهای پیش خرید شده از 12 ژوئن به بعد آغاز می شود.

قیمت دستگاه در سایت فروشگاه ایسوس 109800 ین درج شده است. بررسی های اولیه کنسول بازی دستی Asus ROG Ally متفاوت بود، زیرا برخی از کاربران احساس می کردند که دستگاه به طور کامل از پتانسیل سخت افزاری خود استفاده نمی کند. با این حال، ایسوس اخیرا این نگرانی را با انتشار یک به روز رسانی درایور که به طور قابل توجهی عملکرد را بهبود بخشید، برطرف کرد.

بر اساس گزارش ها، به روز رسانی منجر به افزایش قابل توجه 15-20٪ در عملکرد کلی شد. برای اطلاعات دقیق تر می توانید به این مقاله مراجعه کنید. مشخصات کنسول دستی Asus ROG Ally کنسول بازی دستی ایسوس ROG Ally دارای مشخصات چشمگیر برای ارائه یک تجربه بازی همه جانبه است.

صفحه نمایش 7 اینچی IPS آن دارای وضوح Full HD 1920 در 1080 پیکسل و نسبت تصویر 16:9 است. صفحه نمایش با نرخ تازه سازی 120 هرتز، حداکثر روشنایی 500 نیت و محافظ Corning Gorilla Glass Victus، جلوه های بصری و دوام نرمی را ارائه می دهد. ایسوس انرژی مورد نیاز دستگاه را پردازنده AMD Ryzen Z1 Extreme بر اساس معماری Zen 4 بر عهده دارد.

کنسول بازی ایسوس ROG Ally برای پیش‌سفارش در ژاپن عرضه می‌شود

برای کسانی که نسخه پایه را انتخاب می کنند، یک پردازنده Ryzen Z1 کمی کاهش یافته در دسترس است. ROG Ally همراه با گرافیک AMD Radeon Navi3، 16 گیگابایت رم LPDDR5 و یک SSD بزرگ 512 گیگابایتی PCIe 4.0 NVMe M.2، عملکردی قوی برای بازی و چند وظیفه ارائه می دهد. این کنسول که روی ویندوز 11 اجرا می‌شود، دسترسی به طیف گسترده‌ای از بازی‌ها را از پلتفرم‌هایی مانند Steam، برنامه‌های EA، Epic Games و Xbox Game Pass فراهم می‌کند. حتی با اشتراک سه ماهه Xbox Game Pass Ultimate نیز همراه است.

برای بهبود تجربه بازی، ROG Ally دارای یک تنظیم بلندگوی دوگانه با فناوری تقویت کننده هوشمند ایسوس است. از نظر اتصال، این کنسول یک جک هدفون 3.5 میلی متری، یک ترکیب پورت USB 3.2 Gen2 Type C برای رابط موبایل ROG XG و پشتیبانی از کارت خوان UHS-II microSD ارائه می دهد. با این حال، شایان ذکر است که باتری 40 وات ساعت ROG Ally با پشتیبانی از شارژ 65 وات ممکن است با عمر باتری رقبای خود مانند Steam Deck مطابقت نداشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا