موبایل

بخش موبایل شرکت سامسونگ به Samsung MX تغییر نام یافت

همانطور که می‌دانید هرچند عموم مردم شرکت سامسونگ را با گوشی‌های هوشمند سری گلکسی آن می‌شناسند، اما این کمپانی بزرگ در بسیاری دیگر از حوزه‌های فناوری نیز فعالیت دارد و در نتیجه چندین زیرمجموعه را شامل می‌شود. سامسونگ اخیراً بخش ارتباطات موبایل و بخش مصرف‌کننده الکترونیک خود را با هم ادغام کرده و این بخش جدید را Samsung MX نام نهاده است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ چند روز پیش شرکت سامسونگ اعلام کرد این شرکت قصد دارد بخش‌های ارتباطات موبایل (Mobile Communication) و مصرف‌کننده الکترونیک (Consumer Electronic) را ادغام نماید و رهبری این بخش را به یکی از مدیران حال حاضر خود به نام TM Roh اعطا کند. در ادامه‌ی این داستان، امروز کمپانی سامسونگ بیان کرد بخش تازه ادغام شده‌ی شرکت نام جدیدی دارد و از این پس بخش گوشی‌سازی سامسونگ با نام Samsung MX یا همان Samsung Mobile Experience شناخته می‌شود.

سامسونگ همچنین عنوان کرد این دستور از روز 10 دسامبر (20 آذر) اجرا می‌شود و از این تاریخ به بعد نام Samsung MX در تمام گزارش‌های رسمی این شرکت حضور خواهد داشت. در نشست مطبوعاتی اخیر، سخنگوی کمپانی سامسونگ مدعی شد تغییر نام بخش موبایل این شرکت برای تاکید بر هدف و راه جدید این شرکت کاملاً الزامی بوده و از این پس تجارت موبایل سامسونگ بیشتر تمرکز خود را روی تجربه کاربری، خدمات و تکامل اکوسیستم می‌گذارد و دیگر فقط بهترین سخت افزار برای گوشی‌ها اولویت اصلی آن نیست.

افزون بر این،  شرکت سامسونگ به صورت رسمی حضور خود در نمایشگاه CES 2022 (Consumer Electronics Show 2022) واقع در شهر لاس وگاس آمریکا را تایید کرد و تاریخ 4 ژانویه (14 دی) را برای معرفی محصولات جدید خود مشخص کرد.

بر اساس گزارش‌های پیشین، احتمالاً گوشی Galaxy S21 FE یا همان نسخه مخصوص طرفداران گوشی گلکسی اس 21 که یکی از مورد انتظارترین گوشی‌های سال است، در این نمایشگاه رونمایی شود. همچنین سامسونگ ماه پیش از نمایشگر‌های رول‌شونده، تاشو و کشویی خبری منتشر کرد و از این رو انتظار می‌رود غول کره‌ای در رویداد CES 2022 جزئیات بیشتری از این نمایشگرهای جدید را نیز اعلام کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا