گیم

بازی ترسناک Slitterhead معرفی شد

«کئیچیرو تویاما» (Keiichiro Toyama)، خالق و کارگردان بازی‌های سایلنت هیل، سایرن و گرویتی راش که مدتی پیش از سونی جدا شد و استودیو مستقل خود را تأسیس کرد، در جریان مراسم گیم اواردز ۲۰۲۱ اولین بازی این استودیو را با نام Slitterhead معرفی کرد. اثری که دوباره تویاما را به دنیای عجیب آثار ترسناک برده است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ بازی Slitterhead اولین اثر استودیو جدید تویاما یعنی «بوکه گیم» (Bokeh Game Studio) است که سال پیش پس از جدایی تویاما از استودیو ژاپن سونی تأسیس شد. علاوه بر تویاما، افراد تأثیرگذار دیگری هم از استودیو بسته‌شده‌ی ژاپن سونی در بوکه گیم حضور دارند و در ساخت این بازی به خالق سایلنت هیل کمک می‌کنند. از جمله این افراد می‌توان به طراح ارشد گرویتی راش یعنی جونیا اوکورا (Junya Okura) و یکی دیگر از مؤسسان استودیو بوکه گیم یعنی کازونوبو ساتو (Kazunobu Sato) اشاره کرد.

در ماه فوریه، کازونوبو ساتو بیان کرده بود که کئیچیرو تویاما در بازی جدید خود به سراغ ریشه‌های آثار ترسناک قدیمی‌اش بازخواهد گشت. با این حال، در آن زمان اطلاعات کمی درباره‌ی بازی جدید این استودیو فاش شد و فقط گفته شد که تویاما می‌خواهد بازیکنان هنگام تجربه‌ی این اثر به وجد آیند و همچنین قرار است این اثر از زیر-ژانر محبوب «بازی مرگ» الهام بگیرد.

بازی Slitterhead

حال که بازی Slitterhead معرفی شده است، به نظر باید حق را به ساتو بدهیم چراکه همین تریلر هم به‌وضوح نشان می‌دهد که این اثر یک بازی ترسناک با موجودات عجیب‌وغریبی است که در آثار قدیمی تویاما هم کم‌وبیش شاهد آن بوده‌ایم. البته، هنوز هم جزئیات کاملی از بازی منتشر نشده اما به هر حال اولین تریلر آن می‌تواند اطلاعاتی از فضای کلی این اثر به ما بدهد. نکته‌ی جذاب دیگر همکاری مجدد تویاما با آکیرا یامائوکا (Akira Yamaoka) است. یامائوکا بیش از همه به خاطر آهنگسازی سری بازی سایلنت هیل شناخته می‌شود.

با این حال، علاوه بر اینکه همه‌چیز بازی نشان از یک اثر ترسناک دارد اما به نظر می‌رسد که فضای کلی بازی با نوع ترس اثری همچون سایلنت هیل کاملاً متفاوت باشد و در اینجا تویاما مسیر دیگری را انتخاب کرده باشد. برخلاف فضای آرام و دلهره‌آور و تهدیدآمیز سری بازی سایلنت هیل، به نظر می‌رسد بازی Slitterhead بسیار پرسروصداتر باشد و خشونت آن هم مستقیم‌تر و بسیار بیشتر باشد.

بازی Slitterhead

استودیو بوکه گیم هنوز تاریخ حدودی عرضه‌ی بازی یا پلتفرم‌های آن را اعلام نکرده است اما می‌توانیم امید داشته باشیم که در سال میلادی آینده جزئیات بیشتری را از این بازی بشنویم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا